/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Søren Bjulf
Fra : 285
Vist : 977 gange
150 point
Dato : 22-02-03 12:08

Jeg er i besiddelse af et af Bjulf's mangfoldige panoramabilleder med motiv fra Gammel Strand i København. Det er et af de største på ca. 90x70cm og med mange professioner på.
Hvem kan fortælle lidt om, hvad det er værd? Jeg har hørt priser i Danmark fra 4.000-12.000, mens han ligger en hel del højere i udlandet (f.eks. Sverige og USA).

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-02-03 19:49

Jeg vil foreslå, at du forhører dig hos et af landets mange auktionshuse. Fem af dem kan du finde her:
http://www.kunstnyt.dk/kunst2000/net-dk.htm

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 06-04-03 11:08
Kommentar
Fra : 285

Dato : 06-04-03 11:15

Kære Frieda!
Jeg kender godt siden, men den hjælper mig jo ikke videre.
Mvh 285

Kommentar
Fra : rylerne

Dato : 29-09-03 21:08

Hej 285

Jeg har selv brugt http://www.antikbrevkassen.dk til at få vurderet et billede af Willy Carl Bille. De har eksperter indenfor alle områder og vurdere gratis.

mvh
Carsten

Kommentar
Fra : 285

Dato : 30-09-03 08:26

Carsten/Rylerne
Tak for din kommentar. Jeg har tidligere prøvet at vente på svar fra dette site, men der sker intet. Måske skulle man give dem én chance til...?!
Mvh 285

Kommentar
Fra : cj121144

Dato : 15-04-04 17:35

Hej 285!
Prøv at tage kontakt til auktionshuset Lauritz, som foretager vurderinger i forbindelse med indleveringer.
Du kan finde alle deres afdelinger på www.lauritz.com, hvor du kan få foretaget en vurdering. - Der er jo ingen, der tvinger dig til at sælge, såfremt du ikke finder vurderingen acceptabel og ikke ønsker at afhænde maleriet.
Venlig hilsen
cj121144