/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fodtøj
Fra : grethi
Vist : 937 gange
100 point
Dato : 08-03-08 09:41

Jeg mangler et sted, hvor jeg kan købe pæne flade sko, hvor der er plads til tæerne, og hvor indlægssålen kan tages op, så der er plads til indlæg.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-08 09:47

Hej - har du kigget i sygeplejeforretninger og hos bandagister? De har ikke kun sko til handicappede, men mange har også et godt udvalg af pæne/komfortable sko

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-03-08 09:54

Der er jo også Green Comfort, der forhandles rigtig mange steder, se modeller og forhandlerliste her http://www.green-comfort.com/sider/forh1.html

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 08-03-08 10:17

Muligheden er også at søge, en ortopæisk håndskomager.

De har som regel også et pænt udvalg, i færdigsko, hvor der ligges vægt på pasform m.v.

Selv får jeg lavet sko hos Møllers Håndskomageri i Bramdrupdam (ved Kolding), og de har et større udvalg af færdigsko i butikken.

Vejlevej 339, 76310400

Hilsen vedikkealt

Godkendelse af svar
Fra : grethi

Dato : 08-03-08 10:22

Tak for svaret HelleBirgitte.

Jo jeg har set både hos sygeplejeforretninger og bandagister, men jeg synes, at det er kedelige sko, som de har haft, som jeg har kunnet bruge.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-03-08 10:27

Selv tak. Hvis du kigger på forhandlerlisten, kan du se at Green Comfort sælges over hele landet. (Nu er der jo også ved at være nye forårsvarer i butikkerne). Måske kan du finde noget, der både passer til fødderne og smagen

Kommentar
Fra : grethi

Dato : 08-03-08 10:29

Det er ok, jeg håber på flere svar, da jeg har prøvet disse steder + hos Ecco. Jeg bor i Aalborg.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 08-03-08 10:37

Når du har godkendt et svar, er der jo ikke flere point, at komme efter i dette spørgsmål

Så er det jo lukket, da du så har fået det svar du søgte

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 08-03-08 10:39

# HelleBirgitte

Mænds sko skal kun passe til fødderne...

Mens kvinders sko, skal passe til både hoved og fod - samtidigt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-03-08 10:44

Citat
Mænds sko skal kun passe til fødderne...

Jeg tror nu også, at der er mænd, som gerne vil se godt ud, imens de går godt

Til grethi - ja du var måske for hurtig med at acceptere et svar, hvis du gerne ville have flere besvarelser