/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Opfordring til at blackliste
Fra : CCjunior
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 08-03-08 07:56

Pga. massivt snyd og spam opfordre jeg alle til at blackliste "Fem5"
Han har ikke fortjent at få de 5 stjerner og har nu overspammet forum så mit spørgsmål er på vej ud...

Ja ja.. det er måske småligt.. men sådan er det bare

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-08 08:32

Alla hans profiler er blacket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 08:37

Det hjælper desværre IKKE vi blacklister.....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-03-08 08:53

nej det hjælper måske ikke, men tilgengæld slipper man for at høre på ham..hehe..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 09:01

Tvivler på vedkommende deltager i andet end EGNE spørgsmål

Kommentar
Fra : ærlige-bent

Dato : 08-03-08 09:01

enig!
hvordan gør man?

§§ ærlige-bent §§

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 09:04

Citat
enig!
hvordan gør man?

§§ ærlige-bent §§

Helt ny bruger der lige rammer det rigtige spørgsmål...

Kommentar
Fra : ærlige-bent

Dato : 08-03-08 09:59

nu stod spørgsmålet jo under seneste indlæg, derfor fandt jeg det så hurtigt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:23

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-08 10:29

Sælger du stadig fliser Bent.....................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 11:00

Eyvind

Det var Flise Bent, der solgte fliser

Ærlige Bent sælger noget ragelse.

CCjunior

Jeg synes ikke det er rigtigt, at opfordre alle til at blackliste en bestemt bruger.

Jeg tror de fleste brugere selv kan tage stilling til om de ønsker at udelukke en anden bruger.

Men jeg kan da godt se at det er ærgerligt for dig, at dit spørgsmål er ved at ryge ud af seneste 25. Det sker så bare lidt hurtigere denne gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 11:05

10-20 point gør underværker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 11:12

Er det dette spørgsmål du tænker på CCjunior

http://www.kandu.dk/spg118185.aspx

så annuller det før nogen kommenterer, du får dine point retur. Så kan du oprette det igen.

Hvis en anden bruger er kommet med en kommentar, så forhøj med 10 point, så vil spørgsmålet komme på seneste 25 igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-08 12:16

Nåe ja Ans - det var jo det han hed ( overfor trafikpladsen i Gladsaxe)

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-03-08 13:43

Jeg ved det godt Ans. det var nu heller ikke kun mig selv jeg tænkte på..
Syntes bare det er ærgeligt når nogen idioter spammer forum til. også med ubrugelige tips.

Pyt med pointene. Jeg kan da undværre dem, det er værre for dem som ikke har nogen at gi væk af..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 13:53

Du har stadig muligheden for at annullere dit spørgsmål og få dine point tilbage, da du er den eneste der har skrevet i det.
Oprette et nyt spørgsmål eller forhøje med 10 point i det gamle, så kommer det igen på seneste 25.

Hver bruger opfatter sikkert spam på forskellig vis. Det kan være i spørgsmål eller "tip".

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 09-03-08 17:52

Tak for svaret Teil.

Du kan sq få 5 for den..hehe..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-08 17:59

Citat
Accepteret svar
Fra : Teil
Modtaget 110 point
Dato : 08-03-08 08:32

--------------------------------------------------------------------------------
Alla hans profiler er blacket

LOOOL

Teil har åbenbart nogle "venner" på kandu LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-08 18:01

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=92802

Ja ja Teil, mangler du ikke nogle af Fem5's profiler LOOOL