/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Søkort til Shipmate RS 5900
Fra : BjornJ
Vist : 2218 gange
100 point
Dato : 07-03-08 17:41

Jeg har købt en Shipmate Rs 5900.
Der er kort i, over hele verden, men kan kun sume ind hvis man har lokale kort i.
Der med følger et kort over Samsø bælt, men jeg vil godt have nogle flere kort.
Aller helst et over Faaborg og omegn.
Efter hvad jeg har fundet ud af kan kortene ikke købes mere, men der er da en lille mulighed for at der ligger nogle glemt et sted.
Også brugte kort er jeg intereseret i.
Kortet hedder, efter hvad jeg har fået oplyst, C-95, C-map NT+.
Er der nogen der kan bringe mig på sporet af hvor jeg kan finde kort?

Jeg har sat annonce i den blå avis.

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 18:32

Det havde jeg da fundet til dig

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-03-08 18:38

Spørg her:
http://www.kms.dk/

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 07-03-08 18:47

Hej refi

Jeg har været hele vejen rundt, men har ikke kunet finde de kort jeg skal bruge.
Er du ked af at gentage dig selv, for der må være noget jeg ikke har fået fat i.
Bjørn

Hej stilkene

Dit link har ikke bragt mig nærmer til kortet. Kan du vejle mig hvad jeg skal gøre når jeg er på siden.

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 19:04

http://www.scansurvey.eu/product.asp?product=1171&sub=0&page=1

Det er fordi spørgsmålet er lukket - så har du ikke set det....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 19:06

Ellers få fat i firmaet....

Adresse osv. står nederst på siden....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-03-08 19:49

Jeg mener du skal spørge dem ad. Du trykker på konvolutsymbolet på siden, og stiller dem dit spørgsmål, - måske kan de da hjælpe.
http://www.kms.dk/

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-03-08 21:30

Hej BjørnJ
Nu husker jeg ikke lige, men er RS5900 ikke den, hvor kortet ligger på minibåndkasette???

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 07-03-08 22:57

Til refi
Jeg har prøvet at finde C-95, C-map NT+, det kort jeg tror jeg skal bruge, men det er ikke til at finde på dit link..
Jeg har også fra Dacon Europa A/S, som jeg har kontaktet, fået at vide at korte ikke føres mere.
Så jeg søger kontakt med en der har det, eller en der har et brugt til salg.
Bjørn
Til stilkene

Der kan ikke skrives til KMS. Siden findes ikke.
Bjørn

Til dabj
Nej kortet ligger på noget der ligner et stort memerykort

Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 07-03-08 23:00

Til refi
jeg prøvede at ringe til firmaet i formiddags, men de tog ikke telefonen.

Bjørn

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-03-08 23:12

Der kan kontaktes en medarbejder, så.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-03-08 23:13
Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 07-03-08 23:27

Til stilkene
Jeg har prøvet at skrive til første mand på listen, men som du ser kan det ikke lade sig gøre.
Jeg prøver at ringe på mandag.

Bjørn

Delivery to the following recipients failed.

ad-kms@cfk.dk

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-08 07:12

mailto:soekort@scansurvey.dk

Det må være muligt at få fat i nogen der kan hjælpe dig der.....

Siden er stadig under opbygning, så det er nok ikke alt der er på siden....

Men de har da de C-map NT+ kort - så skriv lige til dem og forklar problemet....

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 09-03-08 22:32

Tak for svaret refi.

Som første og sidste mand på tråden er det dig der får point.
Jeg har fundet to kort, på udkik.dk, der dækker Fyn rund, det er det jeg skal bruge.
Tak til alle deltagere.

Bjørn