/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Skift display-sprog, HP C4270
Fra : NKSDK
Vist : 677 gange
200 point
Dato : 07-03-08 13:29

Hej

Da vi forleden installerede denne printer, gik et eller andet åbenbart for hurtigt, for vi fik valgt et østeuropæisk display-sprog i stedet for dansk.

Jeg kan ikke i manualer og software finde opskriften på at ændre sproget - kan I hjælpe?

På forhånd tak

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-03-08 13:31

Næ faktisk ikke, men du kan jo bare fjerne printeren og driveren og så installere den igen. Husk så at vælge det rigtige sprog.

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 07-03-08 13:37

Det er desværre ikke fremgangsmåden - tro mig, det er forsøgt.

Jeg skal nok snarere på en eller anden måde resette displayet ...som i øvrigt er ganske uafhængigt af PC-software mv.

Displayet tjener ved almindelig udskrift kun det formål at vise funktionen af de knapper, der sidder ved siden af det, og ønsker man at printe billeder fra fx et hukommelseskort, viser displayet billederne i miniatureformat (ligesom et digitalkameras bagside-display)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-03-08 13:39

og hvorfor mener du så ikke at det er fremgangs måden.

Du kan jo afinstallere driveren og fjerne rester af den i registreringsdatabasen og da skulle det da være muligt at geninstallere

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 07-03-08 13:42
Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 07-03-08 13:51

Tak for svaret refi - det var lige den, jeg var ude efter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 14:01

Selv tak.....