/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installation af IE8 Beta
Fra : axelbjarne
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 07-03-08 08:36

Efter at havde forsøgt at installere IE8 Beta, er der bare gået "G" i den. Kan ikke få IE7 til at virke nu, den vil ikke gå på nettet, så jeg må køre med Internet Explorer 6.
Hvad kan bruges til at rense op....?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-08 08:52

øhh - kørte du vers. 6 før du downloade 8 ???

Den største nyhed er nok, at Internet Explorer nu holder sig til de officielle standarder som Cascading Style Sheets (CSS) 2.1 og HTML 5. Men websider, der er programmeret specielt til IE7, kan bruge en særlig meta-tag, der sender browseren tilbage til IE7-tilstand. Uden denne kode kan man risikere, at siderne bliver vist forkert.

Derfor er betaen også fortrinsvis rettet mod udviklere, som vil undersøge hvordan deres websider ser ud i den nye browser. kopieret fra epn.dk

men
http://support.microsoft.com/kb/949787

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-03-08 08:55

Jeg kørte IE7, før jeg prøvede at download IE8.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-08 09:47

hvis du ikke kan bruge linket så smid ie7 ud og hent igen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-03-08 13:09

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-03-08 13:42

Prøvede den også igår og den fik min pc´s tastatur til at gå i slowmotion. Nårt jeg skrev her på kandu kom teksten sneglende længe efter med et bogstav langsomt efter hinanden.
Jeg fjernede bare IE8 igen via tilføj fjern. Selvfølgelig er der lidt tilretten af startsider osv. efterfølgende, men ellers helt ok.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-08 14:23

velbekomme