/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Forum-stereotyper
Fra : 1990andyesterday
Vist : 535 gange
60 point
Dato : 05-03-08 22:23

Hej alle,

Jeg leder efter en hjemmeside, som jeg hverken kan huske navnet/URL'en på eller kan finde vha. af gængse søgemetoder på internettet. Jeg tænkte, at der måske var nogen her, der havde kendskab til den (havde den liggende som foretrukne eller sådan noget).

Siden var en spøg omkring de forskellige typer mennesker, der skriver i diskussionsfora på internettet, og fyren bag siden havde lavet sin egen liste med et antal (30-40 eller sådan noget) stereotyper, som hver havde sine egne karakteristika, tegneserie-agtige navn osv. Mange af beskrivelserne var ret rammende på folk, man "møder" internettet, og jeg savner et sådant grin i ny og næ.
Nuvel, folk genkender nok siden nu, hvis de kender den, om man så må sige.

På forhånd tak for hjælpen
Morten

P.S.: Jeg havde desværre ikke så mange point at kunne give jer... :(

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 05-03-08 23:47

Er det denne side, du tænker på:
http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/admin.htm

Godkendelse af svar
Fra : 1990andyesterday

Dato : 06-03-08 14:19

Tak for svaret Rellom. Det var præcis den side.