/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Velkommen til trådspammere her
Fra : Eyvind
Vist : 1030 gange
30 point
Dato : 05-03-08 20:53

Frit slag indtil i bliver malet mørkeblå.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 20:56

Min farve har altid været grøn

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-03-08 21:03

Tænker du nogen specielt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-03-08 21:07

- mig?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 21:07

Ja det tror jeg han gør, tråden er mørkeblå

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 21:09

Citat
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-03-08 21:07

--------------------------------------------------------------------------------
- mig?

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 05-03-08 21:13

nå her er i

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 21:13

Eyvind du må godt være med

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-03-08 21:14

Stouenberg fandt det her i en anden tråd du spammede du må helre få det tilbage

http://peecee.dk/upload/view/101862

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 21:16

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 05-03-08 21:21

Når man bare ikke er løs på tråden

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 21:25

Er denne \
\
en løs tråd

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-03-08 21:34

Sæt du pointene lidt op og så kommer point-spammerne også på besøg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 21:37

Jeg tænker slet ikke på nogen specielt.........................ja det skulle måske lige være mig selv.

Idéen til tråden er herfra:
http://www.kandu.dk/spg118045.aspx#1335469

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 21:40

Jammen jeg hæver til 15 point - måske.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 21:44

Citat
Jammen jeg hæver til 15 point - måske.

Har du ikke fået nok idag
så det kun bliver til 5 ekstra

Kommentar
Fra : akle

Dato : 05-03-08 21:45

Er du farveblind? Din tråd er da SORT, både kanonkuglen, bogstaverne og det lille titals-point.
Sæt kulør på!

Så vil jeg også være med!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 21:45

Jo jo - men derfor er der ingen grund til at smide om sig med de dyrebare point.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 21:58

Nu er der dømt TV og kaffe...................men fortsæt i bare alle mine mails samler sig under en fra samme spørgsmål.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 05-03-08 22:02

Nåh ja, opsparing til dit 5 års jubilæum 2/7-
Vi glæder os!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-03-08 22:10

......5 poient = Fedterøv....... Forøvrigt er 10 poient det mindste man kan forhøje med

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 22:15

Citat
Forøvrigt er 10 poient det mindste man kan forhøje med

Niksen dooooo kun den første, og der kun en tilbage og den kan være fra 1-475

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-08 01:35

Jeg vil også være med til at spamme Eyvind skal vi snakke om den nye Linux Ubuntu 8.04 ? Der må være stof til mange indlæg, og så holde Bill Gates og Google og andet skod udenfor

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-08 01:37

Ups kategorien er MS Windows, jeg må hellere fjerne markering og skynde mig ud igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 08:05

o.v.n. vi tager ordet skod og prøver den der google-skodsøger og holder op mod din foretrukne søger
http://www.google.dk/search?hl=da&q=skod&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Venter spændt på din maskines søgeresultat håber da du er med få forsøget

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-03-08 09:15

For at være "løs på tråden" hér, kræver vist et par sy-dage?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-08 09:17

Hov den skulle have været i kategorien smalltalk.

Der kan man se hvor nemt det er at komme til at vælge en forkert kategori.

Så kør bare løs O.V.N. .................det er jo først til april med den nye ubuntu.

Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 382.000 for skod. (0,05 sekunder) på min turbo-Vista.

2 stjerner ved acceptér = giver halve point
Forhøjelse med 20 = 30 point
2 stjerner = 30 halve point = 15
...........................................................ellers kan i få Svend G til at regne det ud for jer.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 06-03-08 09:26

blå er da en fin farve ???

blues brothers fx.
http://www.youtube.com/watch?v=tjGfnsjdJec

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-08 09:34

Blues er da en musikart.....................

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 06-03-08 09:37

Citat
For at være "løs på tråden" hér, kræver vist et par sy-dage?

Tab nu ikke tråden yearhouse!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 09:39

Eller "giv det blå tilbaaage, til det blå blå blååå "

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 06-03-08 09:43

Ej blåt til lyst!

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 06-03-08 10:32

eyvind

du skriver:
"Frit slag indtil i bliver malet mørkeblå"
jeg sad bare og glædede mig
fordi blåt er godt

korrekt: blues er musik
men det springer ud af blå
fx. ..http://en.wikipedia.org/wiki/Blue

musik er en af de ytringer eller sprog om du vil
som mennesket (formentlig også andre dyr - solsorten ?? hvaler ?? etc.)
udfolder

måske et sprog der er endnu stærkere end ord ???

sunowich
tak - nu blev jeg endnu mere blå
her kan man lytte lidt mere
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./album/viewalbum.htm&albumid=2500933
.... den plade skal jeg bare ud og skaffe !!!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-03-08 11:01

Citat
musik er en af de ytringer eller sprog om du vil
som mennesket (formentlig også andre dyr - solsorten ?? hvaler ?? etc.)
udfolder
- er det så Blåhvalen ?

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 06-03-08 11:12

Citat
musik er en af de ytringer eller sprog om du vil

ytringer? - nej, ytringsformer!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 06-03-08 11:35

MissBee:

Blues were sung by the slaves in the caribbean and the areas involved in the slave trade. they sang the songs to make their work more bearable.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-08 11:37

Så kan jeg bedre forstå naboens skråleri når han forårsgraver.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 12:17

Noget der undre er Gnags teksten "lun luft : lysegrøn : solspættet himmel,det er forår og jeg sidder her på bænken under bøgen" himlen er sku da lyseblå De århusianere ..... den sang samt alle de andre Danske fra den store skat

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 06-03-08 12:31

ååååå sunowich den er da også fin

jeg fandt teksten...
(,,,,og grøn eller blå - der må vel være plads til lidt kunstnerrisk frihed - ikkk ?)

Under bøgen

Lun luft og lysegrøn solspættet himmel
Det er forår og jeg sidder her
På bænken under bøgen
Der kommer Ejner, mon han sætter sig ned
Jo jo, der ka godt være fler
På bænken under bøgen

Ejner han siger det i gruden er synd
At vi kender så lidt til hianden
Her i byen

Åh ja a
Man ser så klart
Sådan en forårsdag

Lun luft og lysegrøn solspættet himmel
Det er forår og jeg sidder her
På bænken under bøgen
Der kommer Anna, mon hun sætter sig ned
Jo jo, der kan godt være fler
På bænken under bøgen

Anna hun siger det i gruden er synd
At vi kender så lidt til hinanden
Her i byen

Åh ja ja
Man ser så klart
Sådan en forårsdag

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 06-03-08 12:56

Hej med dig Eyvind Er du gået fuldstændigt i sort din gamle vaneforbryder.

Til alle jer andre: Lad hm være i fred. For han er helt ude af flippen

Sren fra Rskilde(næsten)

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-03-08 12:57

hvorfor næsten ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-08 13:04

Der er langt fra Agerup til Roas kilde. Men ned ad bakke det meste af vejen.
Hilsen

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-03-08 13:12

Jeg tro de 'kanduerne' er ved at få forårskuller, med alle de farver og dufter, fantasier og lufter.
Selv er jeg GRØN endnu, for jeg ku' godt tænke mig at blande GREEN GRASS (f.eks i små + STORE synder) ind i denne tråd, for godt nok er blåt godt, men grønt er da bare skønt! Se og hør bare alle de dejlige EVER GREENS vi til alle tider nyder godt af, de forgår aldrig! Der ud over det grønne græs, det spirende forår, som er grønt, høre den grønne musik, spise den grønne spisen, købe det sunde bio-grønt, se reklamen "spis grønt", den grønne farve, ja, selv pastaen som kan købes grøn!!! - for ikke at snakke om 'når lyset bliver grønt' - så kan du gå eller køre der ud af! PLUS det ekstra + !Ta' bare hjem og nyd en grøn
Håbet er lysegrønt og livet er skønt!
MVH Akle

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 06-03-08 13:13

Der ramte du plet Eyvind

Accepteret svar
Fra : ibasa2005

Modtaget 15 point
Dato : 06-03-08 13:17

Er det så mine point ?Det skal lige siges at jeg ingen har i denne omgang. Så please

Sren i Ågerup

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-08 13:26

Tak for svaret ibasa2005.............. Ja ja - for det hyleri vil vi ikke høre på.
Så nu er der lige nok til en præmie - måske.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-08 13:30

Det var så metoden Sunowich, til at hæve med kun 5 point.

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 06-03-08 13:44

takker så meget, men kun 5 ekstra, din fedte

Hilsen

Sren i ågerup

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-03-08 13:46

Citat
Det skal lige siges at jeg ingen har i denne omgang.
. Er det bare sådan man skal gøre????

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 06-03-08 14:15

Kommentar
Fra : piaskov Neeeeejjjj. Det er meget sjældent det virker...............

Sren i ågerup