/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / OS/2 / Spørgsmål
10  thomas2610 100
Vista og 'MIOnet' til trådløs
Fra : Niederhof
Vist : 787 gange
200 point
Dato : 05-03-08 15:41

Jeg har været ved at installere en trådløs Phillips router, sammen med en pc med Vista.
I den forbindelse har jeg brugt instalations-cd'en fra Phillips, og der har jeg klikket på 'MioNet' - men Vista meddelte at dette program ikke var kompatibel med Vista, hvorefter jeg lukkede pc'en ned.
NU kan jeg så hverken starte i safe-mode eller andet - jeg kan kun komme frem til den sorte skærm, hvor jeg tilbydes de forskellige opstarts-måder, men INGEN af dem fungerer....
HJÆLP !!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 15:57

Start i fejlsikret vil evt. give mulighed for at gå til et gendannelsespunkt som ligger før denne Philips installation.
(Det er ikke geninstallation, men bare at rykke tiden lidt tilbage)

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 05-03-08 17:41

Hej Eyvind, det er ligesom DET der er problemet... Det kan jeg ikke.. den kommer med en række kryptiske fejlmeddelelser, før den automatisk stopper ved billedet hvor jeg kan vælge opstarts-måde

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-08 19:24

Jeg ved ikke hvordan man reparerer Vista desværre.

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 05-03-08 21:42

Nu ikke så ked af det - jeg vidste det heller ikke, men det ved Vista selv "Indsæt original CD, og kør 'Reparer installation"' - OG det virker sq......

Og selv om det ikke var et korrekt svar, så er jeg ikke den der annulerer et spørgsmål, så : Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 21:47

Jammen så lærte jeg da også lidt.