/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Microsoft outlook
Fra : perfritz
Vist : 506 gange
30 point
Dato : 05-03-08 12:38

Dato og klokkeslet på den post jeg modtager på outlook er helt forkert i forhold til virkeligheden.
Det samme gælder hos den, der modtager mine mail.
I skærmens nederste højre hjørne er dato og klokkeslet korrekt.
Når jeg har sendt en mail, og jeg efterfølgende går ind i "sendt" for at se den afsendte mail, er dato og klokkeslet korrekt.
Hvem har et godt råd til at justere dato/klokkeslet på mine modtagne mail på outlook ?

Med venlig hilsen
perfritz

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 05-03-08 13:13

Du modsiger dig selv.....

HVAD er det der er forkert ????

Klokkestet og dato på dine mails er det tidspunkt SERVEREN har modtaget det....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 06-03-08 00:39

refi, - hvorfor læser du ikke hvad problemet er, inden du svarer.
Det perfritz skriver er, at når han modtager en mail, så er tidspunktet for hans modtagelse ikke i overensstemmelse med det tidspunkt der står på hans mail.
Hans andet problem er, at når han sender en mail, så modtager den han sender til med det samme, men datoen er næste dag kl. et eller andet!!!
Jeg har for øvrigt ikke svaret!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-08 08:29

Citat
refi, - hvorfor læser du ikke hvad problemet er, inden du svarer.

Citat
Jeg har for øvrigt ikke svaret!

Hvorfor i himlens navn blander du dig så

Det er IKKE outlook der fejler noget - men mailserveren....

Klag til udbyder.....

Citat
Hvem har et godt råd til at justere dato/klokkeslet på mine modtagne mail på outlook ?

Det har din udbyder - du kan ikke gøre andet end at sørge for DIN systemdato passer....

Godkendelse af svar
Fra : perfritz

Dato : 06-03-08 09:51

Tak for svaret refi.