/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SPV - messenger via telmore muligt?
Fra : kaleta
Vist : 317 gange
5 point
Dato : 21-02-03 20:20

Hey,

Er der nogen der ved om telmore understøtter grps, så man evt. kan logge på messenger via sin spv. Og hvad koster denne tjeneste i så fald. Eller i værreste fald - skal man til at bestille et orange abn. for at kunne bruge messenger! ( spøg til side, vil ikke have et orange abn.)

skriv snarest....

...:::Gustaw:::...

gustaw@stofanet.dk

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-02-03 21:02

under dækning hos www.tellmore.dk stod der:
[citat]
WAP TELMORE er serviceprovider på TDC's net, og du kan derfor benytte TDC's WAP indstillinger.
Opkaldsnummer: +45 4039 0909
I.P.: 194.182.251.015
Brugernavn: tdk
Password: waptdk
Opkaldstype: ISDN
En specifik guide til opsætning af WAP på de fleste telefoner, kan findes på
www.tdcmobil.dk.
[/code]
så er grps det du mener ?

Kommentar
Fra : kaleta

Dato : 21-02-03 21:06

Ja, da jeg ikke tror du kan bruge wap til messenger... eller kan man - prøvet er jo at man via wap betaler for tiden og via grps betaler man efter hvor meget han henter (downloader).... ikke sandt?!

Gustav

Kommentar
Fra : Smarkie

Dato : 25-02-03 14:24

Jo Gustav, helt korrekt.

Kan desværre oplyse om at telmore ikke understøtter gprs endnu! :(
Men hen over sommeren skulle det gerne komme. Så vent :)

Mvh
Frederik Ø.

Kommentar
Fra : kaleta

Dato : 25-02-03 15:53

Hey Frede,

Jeg kan mailet med telmore, og de fortalte mig at de regnede med at kunne tilbyde MMS via GPRS i Juni måned 2003, det er på nuværende tidspunkt ikke muligt.

Gustav

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 16:46

det er nu mulig at bruge gprs og mms med telmore og endvidere får du 3mdr's gratis gprs ved tilmelding inden 15/7-03