/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
godtroenhed ???
Fra : miritdk
Vist : 1213 gange
10 point
Dato : 05-03-08 09:10

Citat
Københavns Politi anholdt i går to sydafrikanere, som gennem flere år har nydt godt af en 48-årig dansk kvindes godtroenhed.

Mændene forsikrede helt tilbage i 2006 kvinden om, at hun havde vundet 'en stor gevinst', og at hun blot skulle overføre nogle penge for at få præmien frigivet. Og siden da har den 48-årige så betalt 'frigivelsespenge' til duoen ikke færre end 29 gange til et samlet beløb på 735.000 kroner, oplyser Københavns Politis centrale vagtleder.

Politiet var på pletten og slog til, da sydafrikanerne i går mødtes her i landet med den danske kvinde. De fremstilles i dag i grundlovsforhør i Københavns Dommervagt, begge sigtet for bedrageri.

http://ekstrabladet.dk/112/article981212.ece

det var ligegodt f...............................

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-03-08 09:18

der var også en i Basta, han havde betalt 38 gange.

Det er ikke godtroenhed, det er total dumhed.

Accepteret svar
Fra : tjasse

Modtaget 20 point
Dato : 05-03-08 09:25

Jeg fik nok mere ud af "den store gevinst" på 43 kr jeg havde i lotto....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-03-08 09:32

Nok nærmere idiotisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-08 09:32

Citat
godtroenhed

Hun er fuldstændig uden logisk tankegang, det samme gælder for manden fra Basta's indlæg

At der ikke er bare en lille bitte klokke der ringer, undrer mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-08 09:38

Citat
Politiet var på pletten og slog til, da sydafrikanerne i går mødtes her i landet med den danske kvinde.
... det får nogen klokker til at ringe her - udover damens godtroenhed

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-03-08 09:53

Hva er det et eller andet indforståethed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-08 10:14

hvad mener du sandwich ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-08 10:15

hoooooooooooov - undskyld sunowich (hvad hjertet/hjernen er fuld af osv)

Kommentar
Fra : sponk123

Dato : 05-03-08 11:49

Ja man ved jo aldrig om hun blev klogere tilsidst og advarede eller søgte hjælp hos politiet for de kunne nok ikke selv have fundet ud af det. Ellers må jeg nok sige at det er dumhed der grænser til noget der er værre! Hun har jo faktisk betalt langt mere end mange får udbetalt på et år og det er da helt uforståeligt.

Kommentar
Fra : video11

Dato : 05-03-08 12:35

Den slags mennesker som hopper på den slags, er rent ud sagt pengegriske.
Jeg har ikke nogen medlidenhed med dem, men det er grimt at der er personer
som vil udnytte svage.
vh video11

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-03-08 14:37

Jeg brevveksler da med en masse flinke mennesker som siger der ligger millioner
og venter, bare jeg lige o.s.v.
Når de nu så gerne vil hjælpe en fattig dansker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-08 15:17

Ja ja Teil, og du har lovet at dele, men hvor bliver min check af??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-08 15:24

nordsted din - teil har da givetvis sendt checks afsted op til flere gange

gummichecks bouncer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-08 15:25

Citat
Jeg brevveksler da med en masse flinke mennesker som siger der ligger millioner
og venter
... problemet med det er lige at de aldrig siger HVOR de der miller ligger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-08 15:31
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-08 15:33

btw - som den redelige person jeg er så ville jeg nok ikke bruge checks men rede penge

http://aes.iupui.edu/rwise/banknotes/united_states/USAFantasyPNL-1Million-2000-donatedanr_f.jpg

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 05-03-08 16:14

Den her har jeg grinet af mange gange.

Men det ER altså en meget lang historie.

http://sickhumor.dk/Epost/Jose/index.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-03-08 17:25

Når de ber om 65.000 til omlostninger, ber jeg dem da selv tage hvad de skal
bruge, af beløbet til mig.
Øeh - kommer det så på nigeriansk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-08 17:43

Teil, det var sq smart, du er slet ikke så dum som du ser ud til

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-08 08:07

Tak for svaret tjasse.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 07-03-08 09:22

tak for points