/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Trådløs router
Fra : droslerne
Vist : 1065 gange
100 point
Dato : 04-03-08 21:22

Et nemt lille spørsmål for dem der kan svare.

Hvor langt kan en Trådløs router række, kan man få en der rækker omkring 250 meter

Accepteret svar
Fra : amlupo

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-08 21:33

Det kan du godt . Det der sætter begrænsningen er hvad der er imellem samt hvor stor antennen er. På fri land uden mure og des lige kan selv små antenner række langt , med mange mure mm kan du risikere at skulle have en kraftigere antenne tilsluttet end den der følger med standart

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-03-08 21:34

ja. du kan få den til at række over 500 meter med en udvendig antenne. min svoger og hans nabo er koblet op på samme linie på den måde og de bor godt 500 meter fra hinanden. jeg ved ikke hvad type udstyr det er, men det fåes i almindelig handel.

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 04-03-08 21:42

Tak for svaret amlupo. <det var bare det jeg skulle bruge

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-08 21:51

Her snakkes der også antenner til trådløs netværk.
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=86942