/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail og Outlook
Fra : marhel
Vist : 2325 gange
100 point
Dato : 04-03-08 18:22

Kan jeg sætte min outlook op med min hotmail? Altså så de mail jeg modtager på min hotmail ryger over i outlook? Jeg har outlook 2003

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-08 18:26

Ja hvis det er en betalingshotmail..................ellers ikke.

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 04-03-08 18:30

Øv!

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 04-03-08 18:30

Hvad så med G-mail?

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 04-03-08 18:39

Pyt med G-mail, det var faktisk kun min hotmail jeg var interesseret i..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-08 18:42

Sagtens med gmail............både outlook og express
Her er en lille anvisning.
Først gøres gmail klar til at være en pop3 mail
Start gmail
Indstillinger(øverst oppe)
Fanen videresend og pop
Jeg har valgt "aktiver pop" for alle mails,
og du kan vælge at behold gmails i indbakken eller at arkivere dem
Gem ændringer
Nu bør den være klar

Start Outlook eller Outlook Express

Funktioner>konti>tilføj>post>skriv dit navn>næste>skriv din nye email-adresse>
næste>
serveren til indgående post er en >pop3<
server til indgående post (pop3 ell imap): [ pop.gmail.com ]
server til udgående post (smtp): [smtp.gmail.com]
næste>
kontonavn:[din nye emailadresse]
adgangskode [den kode du har skiftet til] (kan sættes på senere hvis du vil ha' den privat)
næste>
her vil den oprette forbindelse til nettet men jeg kører over lokalnet,
og kan ikke råde dig her.
næste>
Udfør. Men du er ikke færdig endnu>
under funktioner>konti>er din nye mail>egenskaber>
forbindelse........her kan du rette måden du får adgang til nettet
Avanceret:
udgående post.... [465]
[X] denne server.........
indgående post... [995]
[X] denne server.........

Servere:
der vil stå det hele men der mangler:
[X] min server kræver godkendelse

tryk anvend
OK

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-08 19:31

Det bør også kunne lade sig gøre med Hotmail - hvis man skal tro dette link...
http://support.microsoft.com/kb/287424/da

Citat
Alle Windows Live Hotmail-konti kan bruges med Microsoft Office Outlook 2007 eller Office Outlook 2003, uanset om du bruger en gratis eller betalt Windows Live Hotmail-konto. Hvis du vil bruge din Windows Live Hotmail-konto sammen med Outlook, skal du først installere Microsoft Office Outlook Connector til Windows Live Hotmail.

... artiklen er redigeret 2008-02-14 ...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-03-08 19:32
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-03-08 02:17

I OE,så må det også kunne lade sig gøre i dit mail program,virker fint i OE hos mig (gratis hotmail konto)

1)Bruge en POP3-server til at føje en Windows Live Hotmail-konto til Outlook Express
1) Klik på Konti i menuen Funktioner i Outlook Express.
2)Klik på Tilføj, og klik derefter på Post.
3)Skriv dit navn, og klik derefter på Næste.
4)Skriv din fuldstændige Windows Live Hotmail-e-mail-adresse, og klik derefter på Næste.
Skriv følgende oplysninger, og klik derefter på Næste.
5)Klik på POP3 i boksen Serveren til indgående post er en.
6)Skriv pop3.live.com i boksen Server til indgående post (POP3, IMAP eller HTTP).
7)Skriv smtp.live.com i boksen Server til udgående post (SMTP).
8)Skriv kontonavnet og adgangskoden til din Windows Live Hotmail-konto. Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Husk adgangskode, medmindre du er den eneste person, der har adgang til computeren. Sørg for, at afkrydsningsfeltet Log på med godkendelse af sikker adgangskode (SPA) ikke er markeret.
9)Klik på Næste, og klik derefter på Udfør.
10)Klik på den Windows Live Hotmail-konto, som du tilføjede, i vinduet Internetkonti på fanen Post, og klik derefter på Egenskaber.
11)Angiv følgende oplysninger under Serverens portnumre på fanen Avanceret, og klik derefter på OK:
12)Skriv 995 i boksen Indgående server (POP3).
13)Skriv 25 i boksen Server til udgående post (SMTP).
14)Under både Udgående post (SMTP) og Indgående post (POP3) skal du markere afkrydsningsfelterne Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL).
Klik på Luk.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-03-08 02:18

og i pop peeper

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-03-08 02:19

det blev lidt rodet formateret.

Godkendelse af svar
Fra : marhel

Dato : 11-03-08 18:02

Tak for svaret berpox.