/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista Media Center
Fra : bimbobo2
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 04-03-08 14:07

Hej,
når jeg i Vista Media Center blader bland de numre jeg har i Musik mappen, jeg kan se albums i vandret opdeling i stedet for lodret som dengang jeg startede med at bruge MCE.. Jeg kan ikke finde ud af det at rotere iconerne af de numre så musehjulen kan skrolle ned ad istede for til venstre eller højre. Alle covers er vist OK, men titlerne er er "skæve" så at man skal dreje hovedet for at læse dem.. Måske har jeg ændret noget uden at vide det.
Mvh

Kommentar
Fra : villo1423

Dato : 07-03-08 17:07

du skal bare når du er der i vista medie center skal du are gå ind i instillinger og så ændre deet

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 07-03-08 17:12

Jeg takker for svaret, men tror du ikke, at the var den første jeg gjorde?

Kan du så fortællle mig præcist, hvad man skal gøre, fordi denne "indstilling" kan jeg ikke se.
Mvh
Carlo

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 31-05-08 19:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål