/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer - 5520G-7A2G25Mi ATHLON 6
Fra : grevelund
Vist : 503 gange
30 point
Dato : 04-03-08 11:10

Hej

Hvad siger I til denne bærbar? Er der nogle dårlige ting jeg skal lægge mærke til?

Synes selv af at den ser god ud, med godt grafik kort til prisen, stor hd, nok ram.

Er processoren god?

Bemærk at jeg godt ved at, hvis jeg betaler et par tusind ekstra, får jeg mere computer, hvilket jo giver sig selv.

Men når jeg nu skal bruge en computer i det prislag (5-6000), er det så et godt valg?

Den kan ses her, så sparer I de ti sekunder på at finde den selv: http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=144087

Mvh
Grevelund

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 04-03-08 11:26

Ser okay ud, kan ikke se cpu¨ens hastighed.
Men tror nu også du kan finde lige så godt i butikker til samme pris

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 04-03-08 11:27

Hvad skal du i øvrigt bruge computeren til?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 40 point
Dato : 04-03-08 11:39

Jeg har ladet mig fortælle at det helst skal være med Intel duo core processor, ikke AMD...

Har selv lige købt denne her:
http://www.pc-netto.dk/Undergruppe/HP_dekstops-dx2300/index.html
Efter anbefaling her i kandu og er godt tilfreds, Svend
Købte 22" skærm hos TDC til 1700 kr, så adderet ca. samme pris...

Godkendelse af svar
Fra : grevelund

Dato : 05-03-08 14:47

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-03-08 18:15

Selv tak, Svend