/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Trappetrin
Fra : Nordsted1
Vist : 1242 gange
200 point
Dato : 03-03-08 17:48

Hej folkens, vil I være hjælpe mig med at søge

Jeg søger en trappe (til at komme ind i campingvognen),

Dukalf vare nummer 815030

To trin, aluminium, til at klappe sammen, det er vigtigt at den kan klappes sammen, så den ikke fylder.
Jeg har en, men kender en der gerne vil have en magen til, men den er udgået.

Måske en forhandler ligger inde med en???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 17:52
Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 17:53
Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 17:54
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 03-03-08 17:55

http://www.acfshop.dk/pages/shop_liste.asp?Groupguid=96

Eller endnu bedre - montering UNDER vognen.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 18:00

Beklager Refi, men det er desværre med et enkelt trin, der skal være to... du ved alderen kan drille

Fast monteret under vognen, kan være noget hø, så skal jeg til at opfinde et nyt "skørt" du ved det der er langs hele vognen inde i forteltet, er det et stykke plastic, for at det ikke skal trække ind i teltet, men det kan ikke umiddelbart bruges når der er en fastmonteret trappe

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-03-08 18:08

Refi's sidste indlæg har da en side med trapper med flere trin.

Dukdalf aluminiumstrappe Ouick Step 4
Aluminiumstrappe i kraftig kvalitet. Nederste trin kan klappes ind under det øverste trin så den kun fylder det halve.

Skal vi lede efter en rullende trappe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 18:09

Der bliver jo ingen afstand mellem trinene

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 18:12

Læg en flise foran trappen - så er der ikke så højt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 18:14

Har du 30 cm til bunden må "stigen jo kun være 20 høj - fordelt på 2 trin = 7cm mellem trin...

Umuligt

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 18:58

Tak for svaret refi. Du er godt nok bare go'

Nu er trappetrinnet bestil, så nu har det bare at komme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 18:59

Tak for "dobbeltjek" smokei, den havde jeg ikke set, hvis du ikke lige havde været med i tråden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 18:59

Selv tak....

Ellers tager vi et trin mere

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-03-08 19:26

Undskyld det med "Skal vi lede efter en rullende trappe"
Det var nok en dårlig vits

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 19:33

Smokei.....Du skal overhovedet ikke undskylde, jeg syntes det var sjovt

Hvor er det irriterende at man ikke selv får mail fra ens egne afsluttede indlæg, det var et tilfælde, at jeg så du havde skrevet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-08 19:34

Det har DESVÆRRE ALTID været sådan....

Fatter ikke det kan være så svært at lave om.....

De er blevet gjort opmærksom på det FLERE gange gennem årene....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-08 18:35

Jeg syntes lige jeg vil fortælle resten om den famøse trappe

Inden jeg lagde spørgsmålet her, havde jeg været i et campingcenter hvor der var en der sagde at den var udgået, vi kørte så til et andet center, hvor de slog den op på skærmen, og bestilte den hjem, efter nogle dage blev jeg ringet op, at den var udgået, men jeg fik så varenummeret, så ledte jeg på nettet uden held, så var det jo heldigt at Refi, lige kunne finde den. Jeg bestilte den med det samme, mandag den 3.3, torsdag og fredag sad jeg brandvagt, men der kom ingen pakkepost, mandag middag ringede til jeg campingcenteret, der kunne fortælle at den var leveret torsdag, men at jeg ikke var hjemme, der blev jeg godt nok muggen, men fik dog af vide, at den ville blive leveret i løbet af igår (mandagen efter), men ak ingen trappe, så idag ringede jeg igen, og fik den besked at den var blevet sendt, jeg fik så nummeret til GLS som skulle leverer varen, de sagde også at de havde været her i torsdags, men at jeg ikke var hjemme, men nu var den videresendt til xx kommune?? jow tak jeg bor i den kommune, jooo men den var altså afleveret på rådhuset, ja der knak kæden hos mig.

Jeg spurgte hos hvem den var afleveret til hos kommunen, det viste sig at være min genbo, som arbejder der, han havde lige haft fødselsdag, og da han kom hjem torsdag lå der en seddel om at der var en pakke til ham, han ringer GLS op for at få omadresseret pakken, da han aldrig er hjemme i deres kørselstid. Genboen var bare ikke lige til at få fat i på arbejdet, så jeg spurgte telefondamen, om hun ikke lige kunne se om der stod en trappestige, det kunne hun ikke lige, så hun ville stille mig om til serviceafd. jow tak, jeg blev viderestillet men til en gut der kørte mad ud, og han havde altså kun mad i bilen, ingen trappe.

Jeg måtte så ringe op til rådhuset igen, og langt om længe var genboen kommet ind på sin pind, jow han havde da min søsters trappe i bilen, man havde ikke nået at komme over med den igår, så nu laaangt om længe har jeg trappen i entreen, til videre ekspedition i morgen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-08 18:43

Hvad får man dog ikke for sin porto....

Og så siger de posten "stjæler"

Godt det lykkedes til sidst....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-03-08 21:49

Ja jeg er nu godt tilfreds med, at jeg har fast pris på tlf samtaler, for jeg har godt nok hængt i røret i meget lang tid, ja ja jeg kom vidt omkring pr tlf, men var indespærret i flere dag for at tage imod