/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fladskærm og analogt tv
Fra : Bamse78
Vist : 599 gange
40 point
Dato : 02-03-08 16:36

Vi har lige købt et fladskærms tv og ville koble det hele sammen. Det hele er Digital resiever fra TDC, Video, DVD afspiller. Alt gik godt lige til vi skulle have det hele til at gå ind på vores analog tv i soveværelset og i gæsteværelset. Her kan vi nemlig kun tage Dr.1 samt TV2. Hvorfor kan vi ikke få det digitale signal derind.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-08 16:54

Et analogt TV kan ikke tage et digitalt signal bare sådan uden videre.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-03-08 16:56

Så skal du sætte en digital boks før hvert TV.

Accepteret svar
Fra : bog

Modtaget 40 point
Dato : 08-03-08 10:22

Bamse78: Du skriver digitalboks fra tdc har du så kabeltv eller tdctcv ove internettes
Hvis det er tdctv kan du vil bare få fat i nogle ekstrra bokse og sætte ved hvert tv

Godkendelse af svar
Fra : Bamse78

Dato : 08-03-08 12:35

Tak for svaret bog. Vi har indtil videre fået det hele til at virke ved at koble den gamle parabol på som forstærker. Vi har fået at vide, at der kommer en ny boks her i løbet af sommeren.