/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
HJÆÆÆÆÆLP og den er nem igen
Fra : street-bili
Vist : 514 gange
11 point
Dato : 02-03-08 10:48

hvordan bekræfter man sin e-mail ska jeg skrive tilbage eller ska jeg trykke noget bestemt ??? eller kan det være noget over nettet der ergået galt ???
hvordan bekræfter man sin e-mail ?????... (må meget gerne være skåret ud i pap)
mange tak ;)

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 15 point
Dato : 02-03-08 10:55

i den mail du har modtaget er det vel et link du skal trykke på. Der går den så ind på hjemmesiden og du fortsætter

Kommentar
Fra : street-bili

Dato : 02-03-08 10:58

det der den går galt fordi når jeg trykker på det link som jeg ska så gå den videre til en side der er gået ned og der stå lige lidt tekst om at den er gået ned

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-03-08 11:03

Hej Street-bili
Jeg bruger Outlook og har bestemt at den aldrig skal sende svar, det har jeg gjort i indstillingerne - klik på Funktioner og indstillinger, klik på E-mailindstillinger og derefter på Registreringsindstillinger, så kan du nederst bestemme hvordan postprogrammet skal behandle andmodninger om svar, og som sagt har jeg bestemt at der ALDRIG skal svares, da jeg mener at det hører til privatlivets fred hvornår jeg har modtaget og læst post.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-03-08 11:32

Jamen hvis den hjemmeside er gået ned, hvad skal de så med en bekræftelse af din mailadresse?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 11:48

bjarnebr

Det er en fortsættelse af dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg117909.aspx

street-bili

Prøv igen senere, det kan være, det kun er midlertidigt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-08 12:09

Hej

Prøv evt at kopierer link fra e-mail og åbn så et browser vindue og sæt linket ind i adresse feltet

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-03-08 13:42

Hej street-bili
Jeg havde ikke læst dit spørgsmål ordentligt, min opskrift er hvordan man bekræfter modtagelsen fra venner og bekendte. UNDSKYLD misforståelsen.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-08 15:00

Hvis det er en eller anden spammer der bare vil have din adresse bekræftet - så skynd dig at smide den væk

Godkendelse af svar
Fra : street-bili

Dato : 06-04-08 17:07

Tak for svaret Fijala.