/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
HAcKed by turkey!!!!!
Fra : kandu
Vist : 700 gange
200 point
Dato : 01-03-08 16:21

Hy alllesammen.

I forlængelse af ovennævnte står der:

acontact:sindirim_gg@hotmail.com

med store, orange typer på en sort skærm. Det lægger sig på min hjemmeside (www.jdyrholm.dk) adskillige gange. Jeg sletter det, indlæser min hjemmeside (Front Page) igen, men, men de grimme sider kommer igen!! Der er 44 sider på nettet, der omhandler præcis den bøvs!! Men ingen måde at fjerne den på.
Det er sgu' da uhyggeligt.

PS. Det lægger sig kun på hjemmesiden, ikke på min computer. Hjælp.
Jørgen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-08 16:31

Slet alt på din hjemmeside på nettet og vælg et nyt password - opload herefter dit site igen.

Vælg et password der ikke er nemt at bryde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-08 17:23

Nu er det jo sådan at jeg ikke ved det men kan man ikke lave en hijackthis fil af sådan en side og så fixe den og blive af med synderen ??? Så vil jeg fore slå www.arlet.dk eller spywarefri.dk
ellers glem at jeg har blandet mig

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 01-03-08 18:29

Prøv også at se i din Adminkonto, for at udelukke eventuelle IP adresser adgang til din side.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-08 20:03

Ja som bentjuul siger..............................slet din hjemmeside.
(jeg går ud fra at du har den liggende på din comp)

Lav et nyt og langt password.

Læs din side ind igen.

Hvis du har noget mailto på siden så afbryd det og lav noget andet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-08 20:04

Øh det har du vist allerede gjort.