/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
I en skov en hytte lå melodi
Fra : Nik_
Vist : 2498 gange
50 point
Dato : 29-02-08 16:27

Jeg skal bruge melodien til "I en skov en hytte lå". Den skal spilles i baggrunden til en konfirmationssang. Er der nogen der har den eller ved hvor man kan downloade den?

Mvh. Nik_

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-02-08 16:30
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-02-08 20:31

her kan du høre melodien og evt købe den

http://www.festklaveret.dk/melodi.php?cat=bornesang

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-02-08 20:39

også en mulighed

Tekst & Lyd
Vi indspiller festsange på CD med sangstemme, hovedsagelig til fester uden levende musik, men også som et sjovt gavesupplement i forbindelse med Konfirmation, Bryllup, Svendegilde, Fødselsdag og al anden form for fest.

http://brylluponline.dk/kategorier/festartikler/invitationer-og-kort/672_tekst--lyd/

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-08 03:30

Her kan du også høre melodien, kopier url ind i Windows MediaPlayer klik på Filer - Åben URL sæt så kopieringen ind klik OK, når du har afspillet melodien klikker du igen på Filer og Gem som for at gemme på computeren, højre klik på linket og klik Kopier
http://www.frank.nielsen.dk/Ienskov.mid

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 02-03-08 19:19

Jeg kan slet ikke finde Filer i windows media player...?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-03-08 22:29

Højre klik et tilfældig sted på rammen om MediaPlayer, og klik på Vis klassiske menuer, så kommer værktøjs linjen frem med Filer - Vis - Afspil - Funktioner - Hjælp, hvis melodien er for kort, kan du under Afspil klikke på Gentag, så kører stykket igen og igen indtil du stopper

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 03-03-08 19:00

Okay tak. Har gemt den og afspillet igen, men nu er der ingen lyd på..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-03-08 01:51

Mystisk mon du mangler en omkodning til playeren for at kunne spille MIDI filer jeg har en codecs pakke som klarer alt det fornødne vedrørende afspilning af lyd og video, vil du forsøge om det er løsningen ? Jeg har K-Lite codecs pakke Full, du skal afinstallere alle andre codecs pakker (hvis du har nogen) fra Tilføj og fjern programmer, før du installerer K-Lite, seneste nye version kan hentes her, klik på Download Latest Version: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 04-03-08 16:10

.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-03-08 01:23

Tak tak - men fik du MIDI filen til at kunne afspilles