/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox Bogmærker backup
Fra : o.v.n.
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 29-02-08 15:51

Et kort spørgsmål, hvilken mappe eller fil er det jeg skal kopiere for at gemme mine Bogmærker til efter en eventuel geninstallation af Windows, og hvor er mappen/filen gemt ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-02-08 15:52

Nu ikke utålmodig, det kan godt vare nogle timer før jeg er her igen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 29-02-08 15:58

Hej på min er de her

C:\Documents and Settings\username\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\g0c5iz4z.default\bookmarkbackups\

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-02-08 22:32

Tak for svaret Klaudi. næsten korrekt det var Bookmarks jeg kopierede og ikke bookmarkbackups jeg kopierede, den er med de seneste tilføjelser

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-02-08 22:53

Det var så lidt.

Ja det ski da os rigtigt, ka' godt se der noget størrelses forskel på filerne

mvh klaudi