/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gemme Film
Fra : Junkboxs
Vist : 1735 gange
150 point
Dato : 28-02-08 19:45

Windows Movie Maker (i Vista)
Hey, jeg har lavet en film og redigeret den i WMM, og når jeg skal publicere den kommer følgene besked frem:
"Publiceringen af filmen kan ikke fuldføres

Denne film kan ikke publiceres på den angivne placering. Kontroller, at de oprindelige kildefiler, der er brugt i filmen, stadig er tilgængelige, at den angivne pupliceringsplacering stadig er tilgængelig, at der er tilstrækkelig ledis diskplads, og præv derefter igen."

Det jeg gjore var, at gemme den på C: drevet hvor der er 50 Gb ledig hukommelse. Så pupliceringsplaceringen burde stadig være tilgængelig og der burde være nok plads, da min film ikke fylder mere end 5-6 Gb. De filer jeg har importeret fra mit videokamera ligger stadig på min computer. Efter at have revet adskillelige totter hår ud af hovedet, prøvede jeg at downloade et videoklip fra youtube, og gemme det som følger: "Denne computer>C:>Min Bruger>Dokumenter."
Denne placering har den altid været på, da jeg ikke har flyttet den. Jeg åbnede den i WMM, uden at redigere klippet eller ændre den på nogen måder. Dette klip prøvede jeg så at publicerer på C: drevet, MEN der kom den samme besked som skrevet ovenfor. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Nogen der har oplevet dette og som har fundet en løsning på problemet - eller nogen som har lidt forstand på det, som ved hvad man skal gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-08 19:50

HVOR "publicerer du den hen ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-08 19:56

Citat
Denne film kan ikke publiceres på den angivne placering

Den skal jo ud på nettet - så du skal have en host.....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 28-02-08 19:56

publicere den på c drevet, - mener du åbne den ?

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 28-02-08 20:07

Jeg publicere den dvs. gemmer den på C drevet (ikke på nettet, den skal ikke ud på nettet) men den lader sig ikke gøre.

- Jeg mener når jeg har redigeret min film, som jeg har filmet, kan jeg ikke publicere (gemme) den på min computer. Når jeg prøvet på det, kommer den besked jeg skrev ovenfor.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-02-08 20:09

Citat:
Denne film kan ikke publiceres på den angivne placering. Kontroller, at de oprindelige kildefiler, der er brugt i filmen, stadig er tilgængelige,

Hvis de ikke ligger på din Pc, kan du ikke gemme det.
De skal være downloadet og gemt på din Pc.

Et andet problem, kan være hvordan du gemmer, der er mange måder.
Gemmer du som et web klip (til udgivelse ) eller bare på din egen pc gem som ?

Jeg tror nærmere, at du eksportere din film, og gemme som ? istedet for at gemme.
Har selv rodet lidt med det og har haft diverse problemer med det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-08 20:13

Junkboxs -> Som refi er inde på: Publicere er det samme som at 'uploade'

Dette gælder også for: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Movie_Maker

Man kan kun publicere til en webserver. Ens egen ..eller en udenby's host/webhotel.

Ikke til et lokalt drev

..og hvorledes 'sér' du *.flv filer fra youtube i WMM ?

Citat
Import of other container formats such as MP4/3GP, FLV and MOV ,MIDI, AIFF, AAC and SWF is not supported.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-02-08 20:13

Citat
Nogen der har oplevet dette og som har fundet en løsning på problemet - eller nogen som har lidt forstand på det, som ved hvad man skal gøre?

Derimod, har jeg haft problemer med at åbne eller overføre filer til programmet.
Men kan godt gemme, eller eksportere når det så endeligt virker.
Ikke det bedste program til at lave sine egne film med, eller redigere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-08 20:22

Hvis du bare følger de guider der er i programmet - kan det næsten ikke gå galt.....

Du prøver på noget der ikke kan lade sig gøre....

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 28-02-08 20:36

Der står ikke gemme i Windows movie maker, der står publicer til:
Denne computer
Dvd
Skrivbar cd
E-mail
Digital videokamera
___________________________
Jeg forstår ikke dette:
Citat
>>>>..og hvorledes 'sér' du *.flv filer fra youtube i WMM ? <<<<

___________________________
Vi prøver lige en gang til - JEG har optaget en film med mit videokamera, og den har jeg lagt ind på min computer.
Når jeg så har redigeret min film kan jeg ikke gemme den på computeren, som en AFSLUTTET FILM.
___________________________
Jeg har fuglt de guides der var efter jeg havde prøvet selv, er nemligt inde i filmredigering. De andre WMM (Windows Movie Maker) jeg har brug var på XP og der var intet problem med dem. Jeg bruger normalt Pinnacle studio ultimate v.11 - men efter jeg har fået ny (og bedere computer på alle punkter) har jeg ikke kunne få det program (som jeg har ofret en del penge på ) til at virke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-08 20:50

Nååååå

Du snakker Vista

Ja det kunne du jo have fortallt FRA STARTEN....

Vistas veje er uransalige - den gør hvad der passer den....

Vent til SP1 kommer - det hjælper måske....

Med hensyn til Pinnacle er 11eren "skod".....

Der er utallige der har problemer med NETOP den version....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-08 20:51

Sorry - det havde du jo gjort...

Kan være det snart er sengetid....

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 28-02-08 20:57

Citat
Kan være det snart er sengetid....

nu har jeg ikke haft problemer med pinnacle studio intil jeg fik ny computer.
Da jeg installerede det på den nye, fik den næsten installeret en prøve/demo dims - så programmet går langsommere (meget) og lyden på klippene virker ikke altid, + nogle gange lukker den uden grund.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-08 21:02

Som sagt er der MANGE problemer med 11eren - dette uanset XP eller Viste....

Men det bliver næppe bedre af det er Vista....

Bryder med generelt IKKE om pinnacles produkter da de har en tendens til at forsøge at overtage ALT på komputeren....

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-02-08 21:27

PM ikke tilladt, så hopper ud af tråden da den ikke kan løses ad naturlige veje.
Men du er velkommen til at sende mig en.

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 28-02-08 21:31

Ban mig nu fjern min bruger!!

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 28-02-08 21:32

Forstår ikke dit bidrag:
Citat
PM ikke tilladt, så hopper ud af tråden da den ikke kan løses ad naturlige veje.
Men du er velkommen til at sende mig en.

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 28-02-08 21:33

fjern min bruger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-02-08 08:57

Junkboxs -> Hvorfor jeg skrev:
Citat
>>>>..og hvorledes 'sér' du *.flv filer fra youtube i WMM ? <<<<

..fordi du skrev:
Citat
..prøvede jeg at downloade et videoklip fra youtube, og gemme det som følger: "Denne computer>C:>Min Bruger>Dokumenter."
Denne placering har den altid været på, da jeg ikke har flyttet den. Jeg åbnede den i WMM, uden at redigere klippet eller ændre den på nogen måder.

Dette fylder mig med undren, da ALLE Youtube's filer kun kan hentes til computerens cache i *.flv format ...og der som skrevet står: IKKE kan vises i WMM !

Jeg ser nemlig selv kun *.flv filer med xnview billedbrowseren ( http://www.xnview.com/ ) el. zplayer ..i begge tilfælde med tilhørende codec fra: http://www.cccp-project.net/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-02-08 09:03

Ps. Rens liiiiige din registreringdatabase med: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

..før du foretager dig videre !

Og HUSK: Det er aldrig en god i idé, at have codecs fra mere end 1 ( = ÉN) udbyder installeret samtidig. Det være sig divX, cccp, eller andre codec bundles:

http://www.codec-download.com/top.php

</MOLOKYLE>