/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Billigste begynder forsikring
Fra : pallebhansen
Vist : 1041 gange
200 point
Dato : 27-02-08 21:58

Hvilket forsikringsselskab har den billigste ansvarsforsikring, til en 18 årig
Det er en droslet 400 cmm ældre motorcykel.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 27-02-08 22:09
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-02-08 22:13

Det er ikke til at sige. Du bliver nødt til at kontakte selskaberne da bopæl, mærke osv spiller ind på prisen. Som allerede forslået kan der søges i forummet her, da spørgsmålet har været op mange gange derinde: www.motorcykelgalleri.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 22:15
Kommentar
Fra : vith

Dato : 27-02-08 23:46

Jeg fik det billigste tilbud hos TopDanmark (det dyreste var Alæm. Brand)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-08 00:06

Ja, sønnike har en pris fra TopDanmark på omkring 2700kr, måske det billigste. Og så er forsikringen vist endda ikke gældende i vinterperioden.
Men vi må lede lidt videre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : lham

Dato : 28-02-08 07:06

Du skriver ældre-hvis den er er 35 eller derover så kontakt dansk veteranforsikring

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 28-02-08 11:53

Hej....
Du skulle prøve at gå ind på

www.forsikringsluppen.dk

Her kan du sammenligne forsikringsselskaber, der er flere at vøælge i mellem, jeg går jævnligt ind og tjekker om jeg kan spare penge, både på hus og bil...

Held og lykke med det...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-08 16:18

www.forsikringsluppen.dk kan ikke bruges til motorcykler ?

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 09-03-08 21:39

undskyld. har tjekket mine forsikringer der, men har ingen motorcykel......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-08 21:42

Har han ikke fået nogen forsikring endnu Palle??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-03-08 22:17

Joo, vi har bedt top danmark om at overtage forsikringen fra d. 1/3, det koster omkring 2900kr årligt (Kun sommermåneder)med kun ansvar, men kan nok ikke gøres billigere.
"Overtage" skyldes at jeg havde forsikret den i "mit" forsikringsselskab, men pludselig fandt de ud af at motorcyklen ville de ikke havde, da han var skrevet som ejer og jeg som bruger, de ville ikke havde at børn selvstændig forsikrede, da mit forsikringsselskab kun tog personer som arb. i sundhedssektoren. Øv, jeg gav kun 1500kr med kasko, men pludselig ville de have 8000kr. Jeg kunne selvfølgelig "købe" den af ham, og forsætte, men han skal jo alligevel "optjene" bonus, og det gør han så nu, og de fleste forsikringsselskaber anderkender vist motorcykel der senere bliver til bil.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-03-08 17:56

Tak for svaret Sunowich.