/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Pup up låser og lukker PDF
Fra : mej4
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 27-02-08 21:12

Har downloaded Adobe Acrobat 8.1.0 Professional gratis i en mdr.
Herefter kommer der nu pup up: "Buy or Quit" hver gang jeg skal se et PDF dokument og låser så jeg ikke kan læse det. Hvis jeg trykker Quit så lukkes PDf ned.
Hvordan får det væk?
vh Mej4

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 21:21

Har du et popupblocker program ellers er googles godtDu kan jo også hente en gratis version af adobe der ikke kun er på prøve i en måned som jeg har uden pop up

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 21:22

Det er vel meningen at den pop up skal komme når der er gået en måned .Hvor længe har du haft det ????

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 27-02-08 21:22

Jeg har slet ikke brug for adobe programmet.
Nej jeg har ikke program der fjerner og ved ikke hvordan.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 27-02-08 21:24

Pup up har været der en uge. Istarten kunne jeg bare flytte den fra PDF og læse, men nu blokerer den og låser.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 21:59

Du skal da bruge adobe til at læse pdf filer med Du kan læse lidt om det her http://www.matematiksider.dk/pdf.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 22:06

Ok så gå i kontrolpanel tilføj fjern programmer og fjern adobe acrobat reader og er det det eneste du har genstarter du og installerer adobe reader i stedet for Jeg har hørt at du også kan hente et program hvor du kan konverterer adobe sider til words dokumenter

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 27-02-08 22:08

Tak! Jeg har adobe reader.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 27-02-08 22:12

Jeg har Adobe Reader 7.0.9, det andet har jeg ikke.
Jeg kan heller ikke finde det Adobe professional jeg downloadede, det er der ikke mere.
MEN KUN pup op

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 23:37

Hmm Måske du lige skulle en onlinescanning i www.spywarefri.dk

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-08 01:59

Klik på Start og på Alle programmer, gå til linjen Adobe, er der så ikke en Uninstall der vises når du holder muse markøren over Adobe, hvis der er så kør den for at afinstallere, har du ikke den mulighed, åben så Jobliste, højre klik på den nederste blå linje og klik på Jobliste, afslut alle processer der har noget med Adobe i navnet, så klikker du på Denne computer og dobbelt klik på C drevet, åben mappen Programmer, hvis du har Windows XP er filerne i C drevet og denne mappe skjulte, klik på Vis indhold, når du er i mappen Programmer åbner du mappen Adobe og sletter alt indhold, filerne vil sikkert ikke slettes så du åbner under mapper og sletter dem enkeltvis, er der stadig nogle so stritter imod, så brug Unlocker: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ efter en genstart kan du slette de tomme mapper, men nu er der nogle ugyldige registrerigner i Regedit, så du bliver nødt til at køre et oprydnings program, brug for eksempel TweakNow reg cleaner, den er gratis og hentes her: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html kvis du vil bruge Adobe Reader til at læse PDF filer, så hent den nyeste gratis her: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html hvis du arbejder lidt med billeder så lad markeringen blive ved Photoshop Album Starter Edition den er også gratis og faktisk et godt lille program, men der er andre muligheder Foxit reader kan du også hente gratis, den er ikke nær så tung at arbejde med som Adobe Reader, hent Foxit her: http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader_2/down_reader.htm , jeg bruger Foxit og den er meget hurtigere end Adobe som jeg havde før, dansk sprog skal du hente som opdatering, efter at du har installeret Foxit

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-08 02:01

Jeg havde også vankelig ved at afinstallere Adobe, men det lykkedes med ovenstående fremgangsmåde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-08 02:07

Glemte helt at skrive, der er sandsynligvis en Uninstall i mappen Adobe, kør den det er den rigtige måde at afinstallere på, mit første forslag er hvis alt andet mislykkes, men afslut alle Adobe i Jobliste før du afinstallerer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-08 07:35

Tænker at det skyldes at den er aktiv altså kører i baggrunden så hvis du afinstallerer den i fejlsikret tilstand hvor kun det mest nødvendige er aktivt skulle det være muligt at få den ned med nakken
SunoFisk

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 28-02-08 21:32

fjern min bruger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-08 21:59

Fjern dig bruger du forstyrrer Det er jo ikke nogen hat

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 01-03-08 11:03

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-08 12:06

Det bhøvs i ikke diskuterer.. her...http://www.frelsens-haer.dk/ (mon der var nogle fejl i min sætning ??lige noget for find fem fejl klubben)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-08 12:07

Forker sted det må være nisserne sorry

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 12:16

Selv tak, godt du fik løst dit PDF problem