/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
poesiens blå blomst
Fra : lham
Vist : 4677 gange
100 point
Dato : 27-02-08 11:52

Jeg ville gerne have teksten til digtet "Poesiens blå blomst"

Muligvis fremført af Bodil Udsen i 1988

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 12:17

Jae jeg har ikke et svaret til dig ,men syns lige jeg ville ytre mit afsavn her, når hun nu bliver nævnt. Hun var en underskøn kvinde hvis lige det blir svært at finde

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 12:20

Måske er der noget om teksten her ka bare ikke lige finde knappen man sku ku trykke på for at hører noget http://www.taastrupnetavis.dk/default.asp?Dok=1326

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-08 12:27
Kommentar
Fra : frieda

Dato : 27-02-08 12:33

Vidunderlig skuespillerinde og vidunderligt menneske

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-02-08 12:45
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-02-08 12:46
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-08 13:52

Og teksten Valde...hvor blev den af??

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-02-08 17:09

jeg mener at have prøvet alle jeres links, men som Klumme skriver " teksten hvor blev den af " ?
lader spørgsmålet køre et stykke tid endnu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-08 17:34

Det er helt almindeligt for både sunoVitsen og Valde. Bare de kan få lov at skrive et eller andet, så er ders dag reddet. Om det er et svar på spørgsmålet, er ikke så vigtigt for dem.

Jeg så frem til at teksten kom med et af de begavede svar, men ak nej. Men ok Vitsen fik lejlighed til at udstille sin skabagtighed og fremstille sig selv som en dybt bevæget person som netop havde mistet et kært familiemedlem.

Herregud konen var 83 år....det er da meget almindeligt at dø i den alder, og gu var hun dygtig, men tør nu øjnene og nap en tudekiks Vits. Nu ved vi alle, at du er et dybt følsomt menneske. Du får i den nærmeste tid travlt med at udstillingsklynke, efterhånden som kendte danskere i en høj alder, tillader sig at sætte træskoene..... & rystepåhovedetsmilet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 18:08

Og så sidder vi alle og vente overklummens svar men det kommer jo nok ikke som sædvaneligt Iham jo du kan finde det på bibloteket

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 18:12

Bare han kan få lov at skrive et eller andet, så er hans dag reddet. Om det er et svar på spørgsmålet, er ikke så vigtigt for ham
Bare han ka promovere sig selv.Narhatten klumme i sin lille skal

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-02-08 18:27

sunowich
det link der er til biblioteket er jo til CD altså skal jeg selv til "hakke" teksten ud -det var ikke det jeg var ude efter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-08 18:50

Jeg venter osse på et svar..... "tåbelige vits". Du tror formentlig at et svar er forbeholdt spørger. Forundrer mig ikke

Og kan du ikke selv finde nogle ord du vil bruge, så klap hellere i eller angiv anstændigvis kilde. Det andet virker latterligt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 19:41

Ja klumme du er latterlig stadig ikke kommet med en skid men skide god til at spamme andres tråde så alle flygter
Ja Iham skriv du af hvis du kan finde en grammofon ellers ka du vel få klokkenarren til det hvis du kan finde en stund hvor han ikke er igang mad at fører sig frem som sædvanligt Ellers kan det jo være geniet lige finder noget til dig. Dette er Klummespammet tråd som alle de andre tråde han er i gang med at ødelægge for folk Den klokkenar
slut her

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 22-04-08 09:18

Tak for svaret Sunowich.
desværre fik jeg ikke link til selve teksten endsige en bog med teksten -så må jeg jo igang med at skrive den af fra CD-en

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-08 10:53

Ja der er ikke andet for hav en god arbejdslyst