/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
USB 2.0 til bærbar
Fra : mlkl
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 27-02-08 10:15

Hej

Nu har jeg søgt en del på nettet efterhånden, men synes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvad jeg skal gøre, eller købe.. for at få min gamle bærbar (toshiba satelitte pro 4600) til at køre med en USB højhastighedsport???
Er der nogen som kan give mig en udførlig forklaring (for dummies) til hvordan jeg løser mit problem, så vil jeg virkelig blive glad

På forhånd tak for hjælpen...

mlkl

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-08 10:29

Du kan muligvis sætte et PCMCIA kort i dyret og håbe på at den kan klare det.
(min gamle compaq kan ikke opnå andet end USB 1)

Det er sådan et kort.
Eks.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=24129
http://www.sandberg.it/product.aspx?id=132-02

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 27-02-08 11:13
Kommentar
Fra : zith

Dato : 27-02-08 11:50

tror ikke du kan gøre noget ved din bærbar som sådan uden at du skal ud og ofre lidt fra penge pungen... men et pcmcia kort f.eks. kan nok gøre det

Godkendelse af svar
Fra : mlkl

Dato : 02-03-08 11:13

Tak for svaret peet49

Jeg har fundet et usb hub fra andet sted, men dit svar gav mig den billigste mulighed, så derfor får du point

Til I andre.. mange tak for jeres svar

Mange hilsner

mlkl

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-03-08 08:29

Selv tak.