/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det er da li'godt Codans
Fra : Mad_Nuser
Vist : 619 gange
110 point
Dato : 27-02-08 03:45

Så er det galt med Codan forsikring igen:
sad her til aften og så Kontant på Dr1 www.dr.dk/DR1/kontant

Citat
En langvarig strid med forsikringsselskabet Codan gør, at en familie fra Djursland, knapt et år efter at deres hus brændte, stadig bor i en skurvogn. Codan prøver dog bevidst at snyde familien, mener fremtrædende advokat.

Citat
Codan har bevidst forsøgt at snyde med forsikringssummen, ved at ændre betingelserne efter en brand på Djursland sidste år. Det mener kendt boligadvokat.

og de ville ikke komme i studioet, hvilket man vel fortolker med at de har dårlig samvitihed

Så jeg vil opfordre Codan kunder til at flytte til et anden selskab ( og i øvrigt spare penge

Jeg flytter mine forsikringer i morgen,
mener ikke at de kan tillade sig at behandle deres kunder på denne måde

med venlig hilsen Mad-Nuser

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-08 03:58

Jeg flyttede mine forsikringer fra Codan for 1 år siden, og sparede en masse penge med samme dækningsgrad på mine nye forsikringer. Så jeg er

Jeg brugte denne side til at finde det selskab jeg har nu http://www.forsikringsluppen.dk/

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-02-08 07:24

Og er der problemer med Codan, kan ingen vriste et svar ud af dem, har personligt kørt en sag for en bekendt, der uretsmæssigt havde fået opsagt sin brandforsikring, og selv om den var ulovligt opsagt, fastholdt de opsigelse...Vorherrebevares...

For at få ret, skulle vi have været rettens vej, til en forventelig pris af min., 50.000 kr.

På den måde, kan Codan behandle kunderne, efter deres eget forgodtbefindende.

Ynkeligt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-02-08 09:03

Jeg har Codan er yderst veltilfreds med dem, aldrig problemer og altid venlige og hjælpsomme. Mon ikke de Røde svende på DR kunne fremtrylle lige så facinerende historier fra de andre forsikringselskaber ?? eller kan de jo altid "klippe" dem rigtigt.

Tænk hvis man kunne melde sig ud af DR og ind ti eksempelvis TV2 eller andre ????

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 27-02-08 09:09

pve

har du haft rugtig brug for dine forsikringer hvor de skulle af med 400.000kr.
eller derover ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-02-08 09:17

Nej heldigvis ikke - har du ?

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 27-02-08 09:28

nej så uheldig har jeg ikke været endnu.

det er jo heller ikke den første gang Codan har været i mediernes søgelys
vi kunne jo se hvad der skete for mange i Seest !

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 27-02-08 09:33

er tilbage i eftermidag skal lige sove

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-02-08 09:41

Nej Codan og de andre kapitalistiske forehavender skal passe på Plummer og hans røde svende

Kommentar
Fra : ramsusvonklam

Dato : 27-02-08 15:12

Kommunistforskrækkelse eller bare modvilje mod alt og alle der ikke bare kaster sig i gruset for spekulanter

Kommentar
Fra : bamseh

Dato : 07-03-08 17:53

det vigtigs5te er vist ikke hvad forsikringe5ne koster, men hvilket besvær man har, når man skal have penge fra den forsikring man troede man havde