/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
endgame - subtitles
Fra : Caine
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 26-02-08 17:03

Hej

Jeg leder efter nogle undertekster til filmen af alex jones

ENDGAME: blueprint for a global enslavement

det er underordnet hvad fps er på, da jeg konvertere dem selv....

Men jeg har ikke kunne finde dem på de almene subtitle sider....

Kan i hjælpe mig????

/CaiNe

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-02-08 17:05
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 27-02-08 14:04

hej Stouenberg

jeg har nu kigget på de download, der var til rådighed... Men jeg kan ikke fiinde nogle subs til den film jeg søger...

ENDGAME: Blueprint For Global Enslavement
http://www.prisonplanet.tv/articles/end_game.htm
En usædvanligt [U]opsigtsvækkende[/U] dokumentar! BTW

/CaiNe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-08 18:21

Caine

Jeg kan desværre ikke svare på dette spørgsmål, men du kan oprette et spørgsmål i den kategori, som du mener det skal være i, og så henvise til dette, som du så ikke må lukke.

Du behøver kun at bruge 10 point.

Jeg tror, du så vil få flere svar.

Tak for accepten i dit andet spørgsmål