/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Jeg skal have ny Mobil tlf.!
Fra : hr_kegle
Vist : 331 gange
10 point
Dato : 20-02-03 22:45

jeg er på udkig efter en ny mobiltelefon... den skal helst have farveskærm og alt det der men må samtidig ikke være for dyr!! hvad er det bedste på markedet i forhold til pris og kvalitet??? er selv blevet lun på motorola T720. men vil gerne have lidt at vælge imellem!!

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 20-02-03 22:56

Hvad med at kigge på www.mobilpriser.dk ?

Kommentar
Fra : carsten.jensen

Dato : 21-02-03 07:36

hej jeg har selv lig købt sony ericsson T300 og den kan godt anbefales hvis du vil have en mobil med lav kvalitet med farver, ellers kan jeg anbefale panasonic gd87 den er for fed køber den på næste fredag. God fonøjelse med dit valg, hilsen carsten.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-02-03 13:54

Hej hr_kegle
Hvis du skal have en fed og opdateret mobil mener jeg helt sikker at du skal gå efter spv'en fra microsoft!
den har farveskærm, medieplayer så du kan se filmklip, window messenger og alt hvad du skal bruge
og kan købes brugt for ca. 2000-2500 gå efter en med 128mb da kortet er rimelig dyrt efter hvad jeg har hørt.
kik her under diverse så skulle du gerne kunne finde et par stykker og de er ikke meget brugt kun et par måneder gamle da de fleste er blevet brugt til afprøvning af firmaer.

www.mobilauktionen.dk

Mvh Solgaard

Kommentar
Fra : DMP

Dato : 21-02-03 14:47

jeg synes helt sikkert også du skal købe en spv. jeg har selv en og jeg bliver gladere og gladere for den får hver dag der går. håber meget du køber en spv.

hilsen DMP

Kommentar
Fra : kaleta

Dato : 22-02-03 10:27

Ja, jeg vil nu også sige at jeg er faldet for spv´en og vælger derfor at gå fra min nokia 7210. Grunden til dette valg, er vel først of fremmest at den ikke kan ret meget sammelignet med en spv. I bund og grund er det en alm. nokia tlf. med smart design og farveskærm.

hilsen Gustav

Kommentar
Fra : safarano

Dato : 22-02-03 12:35

EN NOKIA 3510i er dælme fed!!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-04-03 18:23

Hej...

Har du fået en ny mobil..?

Husk og acceptere svar..!

Solgaard

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 08-04-03 18:30

nope not jet!!!! men der går ikke ret lang tid.....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-04-03 18:32

okay held og lykke med det..!

Kommentar
Fra : Jedi_Wannabee

Dato : 21-04-03 11:59

Så køb nokia 3650.. Den kan også se multimedia klip, og optage film. Og til 2500 kr!!!