/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
3 modem med 64bit WIndows?
Fra : Sygate
Vist : 412 gange
500 point
Dato : 25-02-08 00:01

Hejsa !

Jeg kan simpelthen ikke finde noget om hvilke Operativsystemer der understøttes af 3´s modem.
Det står intet på 3.dk ellers er det mig der er blind...

Nogen der ved om et Windows XP Pro 64bit operativsystem kan køre med det?

For jeg kan ikke få det til at virke. Det virker fint på alle andre computere med 32 bit systemer, men det kan være mig der mangler et par drivere oa.

Nogen der ved noget?

Accepteret svar
Fra : cool2000000

Modtaget 510 point
Dato : 25-02-08 00:09

Heii...

Jeg bruger det selv på en XP Pro 64bit..

OG det virkker perfekt

du mangler garanteret driverne.. :D

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 25-02-08 00:30

Ahhh... fortæl fortæl.. hvor finder jeg dem henne?

Min computer tror det er et mass storage device. Samme problem som jeg have med linux og modemet.

Men ja det er driverne jeg mangler. Hvor fandt du dem henne?

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 25-02-08 00:35

Idet jeg købte mit 3, følte det med jo, ellers... tja jeg kan prøve at sende til dig, via msn/mail.

men så skal d accept mig nu.

Mvh. Zulu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 08:47
Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 25-02-08 18:27

Min mail (Hvis det ikke er for sent) er: vismanden@hotmail.com

Hvis du gider siger jeg tusind tak. Det er fedt at man kan få den slags hjlæp fra en man faktisk overhovedet ikke kender.

/Martin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-08 19:59

Hvor har du det modem fra ?????

Du har da fået det hele med da du købte det ????

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 26-02-08 01:03

Jeg fik det hos 3 mobil. Der var ikke noget med i pakken og den havde aldrig været åbnet.
Men der står også på pakken at der ikke følger noget med.
Det installerer sig selv når modemet bliver genkendt. På 32bilt systemer ihvertfald.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 08:22

Besynderlig måde at sælge den slags på....

De må have haft nogle "gamle" de skulle af med

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 28-02-08 14:56

Tak for hjælpen allesammen.