/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock nokia 6610 i
Fra : frederikshavn
Vist : 715 gange
200 point
Dato : 23-02-08 23:12

hey
min datter har fået en nokia 6610i af sin farmor,men den var sim locked til tdc,så jeg googlede rundt efter unlockkoder til den,men prøvede mere end 5 gange,så nu låste den,fuldstændig,læste så at man skulle bruge et kabel mellem telefon og pc for at låse den op igen.men jeg ved ikke hvordan man gør det med kablet,PLEASE hjælp mig med problemet

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-02-08 23:18

Prøv og se her
http://www.simlock.dk/

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 23-02-08 23:39
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-08 08:29

Samme svar..

Du henvender dig til en unlocker http://unlockpriser.dk/ i dit område.....

Jeg tvivler påTDC vil røre ved den når du allerede selv har været igang.....

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 200 point
Dato : 24-02-08 09:14

Jeg tror tdc åbner den gratis, hvis de 6 mdr. er gået

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 25-02-08 11:02

Som alle andre ikke forstår så henviser man til www.find-unlocker.dk hvor du kan finde en unlocker tæt på dig i stedet for at fylde siden op med enklete links til een unlocker som sikkert bor langt væk fra hvor kunden bor.
Men der skal kabel på nu så find en unlocker på www.find-unlocker.dk
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 26-02-08 12:13

Tak for svaret bja2.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-02-08 13:00

Ja det svar kan du jo ikke bruge til noget hvis du har forsøgt 5 gange.. Men okay... Der er jo også www.tekit.dk til gratis oplåsning.