/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Gruppe/adobe photo
Fra : AKZO
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 23-02-08 12:45

Hej med jer.

Vil lige høre om der findes en mail gruppe hvor man kan få hjælp til adobes foto programmer?

Jeg var engang medlem af en gruppe hvor vi brugte paint shop pro, men da jeg har anskaffet mig en mac er jeg nødt til at skifte til adobe eller pixelmator. Tror nu der er større sandsynlighed for at nogen bruger adobe...

AKZO

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-02-08 13:04

Du kan da bruge denne gruppe her på Kandu - der er del med rigtig god kendskab til PhotoShop.

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 23-02-08 13:25

Ja det kunne jeg selvfølgelig. har bare indtryk af at det måske går en smule langsomt med at få svar - det er ikke sikkert at det er rigtigt
Og hvis man nu lige sidder med noget man gerne lige vil vide NU er det jo ikke så godt.

AKZO

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-02-08 13:28

Jamen, det kræver da først og fremmest, at du stiller et spørgsmål, ikk'?

Jeg synes nu, at kandusser er rimeligt hurtige til at svare, når jeg har haft brug for lidt ekspertviden.

Accepteret svar
Fra : sokoban

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-08 14:06

Jeg ved ikke om dette skulle være til hjælp.
Der findes sikkert også grupper på Yahoo og Msn
http://groups.google.dk/groups/dir?hl=da&lnk=od&hl=da&sel=16823695

Godkendelse af svar
Fra : AKZO

Dato : 23-02-08 14:49

Tak for svaret sokoban.

Fedt nok tak for det. godt nok er de alle engelsk sprogede men det er ligegyldigt.

God weekend

AKZO

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 23-02-08 15:03

Takker og lige måde.