/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ystisk fejl i mit limewire
Fra : gril
Vist : 787 gange
500 point
Dato : 22-02-08 21:27

Hej har fået en mystisk fejl i mit limewire…
når det starter kommer programmet frem men lukker når jeg begynder og skal bruge det logo'et står stadig i systray men når jeg vil klikke på det forsvinder det og kan derfor ikke bruge det….

nogen forslag til hvad problemet kan vær???

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 22-02-08 22:37

sikkert virus eller ligendende
som man får når man bruger dette program (det er et skod program)
brug BitComet i stedenfor.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-02-08 01:43

Bare geninstaller limewire, uden at afinstallere først.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-02-08 02:10

Uanset navnet på fildelingsprogrammet får man ved siden af stjålen copyright også en del farlig snavs med ned som kan påvirke netbank f.eks i negativ retning.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 24-02-08 22:11

bruger selv limewire..og har aldrig fået snavs ned...været heldig måske

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 28-02-08 08:41

en ting er at disse programmer, for det meste, bruges til ulovlige formål, men tænker man sig bare lidt om så får man hverken beskidte hænder eller snavs på computeren

jeg ville foreslå dig at geninstallere programmet / køre en reperation af programmet gennem setup filen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-08 16:23

Jeg tror spørgeren er forsvundet.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 28-02-08 19:55

jer er her stadigvæk Men jeg har ikke fået løst mit problem i nu

jeg har fundet ud af at der sker det samme vis jeg bruger Azureus og FrostWire

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-08 21:20

Programmerne skal jo være godkendte til at køre i windows firewall
Når du åbner kontrolpanel/windows firewall skal de være vinget af i fanen undtagelser.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Dyreborg1986

Modtaget 250 point
Dato : 28-02-08 21:29

mit bud er enten bøvl med firewall eller noget port forward.

installeret ny firewall eller ændret indstillinger i den for nyeligt?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 29-02-08 15:01

Min firewall er sat rigtig op

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 07-04-08 20:52

Tak for svaret Dyreborg1986.