/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java error
Fra : alimak
Vist : 767 gange
200 point
Dato : 22-02-08 10:28

Jeg kan ikke logge på min netbank.Jeg får denne melding:"the java runtime enviroment cannot be loaded serveral java vitual machines running in the same process caused an error"
Jeg har slettet java i kontrolpanel/tilføj/fjærn programmer og i stifinder windows /sun.
Så har jeg lagt det ind igen.Men jeg har samme problem.
Er der nogle kloge hovder der kan hjælpe mig?
alimak

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 22-02-08 13:01

Start forfra. Installer Java igen. Hvis du ikke kan gøre det fra din netbankside, så gå ind på
http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp og hent den der.

Min netbank skriver f.eks.
1 ) NetBank fungerer også under browserne Mozilla, Opera og lignende, under forudsætning
af at SUN Java Plugin er installeret, der ydes dog ikke support på disse browsere hos Hotline.
Visse funktioner i NetBank virker dog ikke under SUN Java Plugin, hvorfor Microsoft Virtual Machine anbefales.

2 ) NetBank kan afvikles med såvel SUN Java Plugin og Microsofts Java Virtual Machine, SUN Java Plugin
følger normalt med når der installeres Netscape 7, mens Microsoft Virtual Machine kan downloades her
http://www.testby.dk/msjavx86_old.exe

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-02-08 19:43

AmandaKandu
Nu har jeg prøvet at installere igen. men det er det samme.Hvis jeg prøver med at åbne netbank med Firefox så afslutter den bare, og spørger om jeg vil sende en fejlrapport til firefox.
alimak

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 200 point
Dato : 23-02-08 08:51

prøv med Internet Explorer, min netbank kan heller ikke lide firefox

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 29-02-08 10:31

Tak for svaret amandaKanDu.Jeg fikset det selv.
alimak