/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Efedrin piller..?
Fra : lilmaam
Vist : 12646 gange
20 point
Dato : 20-02-08 23:49

Hey.. Jeg ville bare høre om der er nogle der ved hvor man kan skaffe nogle efedrin piller? I kan eventuelt sende mig nogle links til nogle sider der sælger, eller skrive til mig privat.
Håber at i kan hjælpe

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 20-02-08 23:54

hold dig langt væk fra efedrin

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-08 23:55

Kandu er IKKe til ulovligheder....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 21-02-08 01:04

Det er ulovligt og direkte farligt.

en af mine veninder havnede på sygehuset.
heldigvis kom hendes mand hjem før tiden. Hendes hjerte var simpelthen ved at eksplodere.

Så du ikke q-tv igår?

Der findes kun en måde at tabe sig på..

Rigtig kost og masser af motion

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 21-02-08 10:20

Eredrin blandet med koffein var det "gamle" slankepiller som gjorde folk meget syge...og taget af markedet...

so de andre siger

hold dig langt væk

spis rugbrød i stedet det er bedre

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 21-02-08 12:19

Omlæg din kost det virker.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 21-02-08 12:31

Jeg skal ikke give dig råd om hvorvidt det er en hensigtsmæssig måde at slanke sig på, men jeg tror, at en bivirkning vil være søvnløshed...

Du kan købe efedrintabletter her:

http://www.thermapower.com/dk/index

Ziggy99

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-08 12:49

det er bestemt ikke ufarligt at tage piller med efedrin, hvis du endelig skal have det bør din læge være den der ordinere dem til dig så han/hun kan følge med i om du kan tåle dem. jeg kan fortælle dig at jeg for år tilbage selv prøvede forskellige piller med efedrin i og jeg blev meget syg af det , fik galopperende hjerte, søvnløshed, utilpashed, og var ikke til at være i nærheden af så efter 14 dage stoppede jeg og der gik et stykke tid før de var ude af systemet.
så hvis det er fordi du vil smide et par kilo hurtigt så glem det det er det ikke værd.

spørg hellere din læge om en tid til en diætist, for kostomlægning og motion er det eneste rigtigt.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 21-02-08 14:50
Kommentar
Fra : lunala

Dato : 21-02-08 16:12

Hej lilmaam

Jeg ved godt hvor fristende det er, da jeg selv trænger til at tabe mig, men jeg synes at du skal læse det der er på denne side først:

http://da.wikipedia.org/wiki/Efedrin

Der står også de bivirkninger det kan give.

Men ellers held og lykke med at smide de kilo du gerne vil (hvis det er det du vil bruge det til

Mvh

lunala

Kommentar
Fra : Bonnie84

Dato : 21-02-08 21:37

dyrk mere motion

Kommentar
Fra : la-chica-line

Dato : 18-04-08 18:46

jeb3: det passer ikke, ikke hvis du udvikler anoreksi, eller bulimi.

Kommentar
Fra : Kelina

Dato : 29-04-08 18:23

Jeg tager de der therma power og jeg ligner en der er ved at kolapse når jeg har lavet motion pga. mit hjerte pumper så vildt mærkeligt.
men så snart man har taget dem et par gange kan man ik stoppe for hvis jeg ikk tager dem en dag fungere min krop ikk. er så træt. ?

-bare pas på du ik tager for mange de første par gange.
tro mig det er smerte og du bliver svimmel og besvimer en del