/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
god kennel
Fra : trimare46
Vist : 717 gange
300 point
Dato : 19-02-08 19:13

min kone vil have hund. og det skal være en beagle. så nu vil jeg gerne høre, om der er nogen der kender en god kennel i nordjylland, hvor de opdrætter beagler. jeg kan sagtens finde dem på nettet, men er mere interesseret i anbefalinger fra andre.

Kommentar
Fra : sy-i-skind

Dato : 19-02-08 19:55

Er du sikker på at det skal være en beagle - Du kunne overveje en TOLLER - som er en super vagt, jagt og familiehund.

Hvis du vil vide mere om racen så skriv bare til toller-forbundet. Der findes en kennel i nordjylland som er rigtig god!!!!

God fornøjelse med jeres fremtidige hund.....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-02-08 21:11
Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 300 point
Dato : 19-02-08 21:13

Én i Holsterbro:

http://www.sweet-magic.dk/

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-02-08 21:14

De planlægger hvalpe i efteråret 08

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 20-02-08 08:36

Spørg Dansk Kennelklub - de har godkendte lister over kenneler.
Jeg har haft 2 Beagler - de er krævende, men jeg ville aldrig vælge en anden race.
Dog, hvis I ikke har haft hund før, ville det nok være nemmere at starte med en anden race.

Kommentar
Fra : Karstenklint

Dato : 14-03-08 22:27

Hold jer fra at købe en beagle. Når man har købt en hund bliver man glad for den lige meget hvordan den ser ud. Så hvorfor give sig selv unødige problemer. Køb en labrador eller en golden retriver. De er aktive og legesyge når du gider, når du ikke gider mere lægger de sig og sover. Det gør en beagel ikke.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-03-08 14:40

HARHARHAR!!! Karstenklint!!! SÅ kender du ikke MIN golden!

En golden kan SAGTENS være fuld af krudt, den er jo en jagthund!

DET er en beagle osse, men den er jo nogle numre mindre...

Hvordan går det, trimare 46? Har I fundet drømmehunden??

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 22-03-08 21:55

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-03-08 13:24

Tak for accepten af mit svar.....