/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Cybercity´s trådløse router
Fra : renekure
Vist : 547 gange
300 point
Dato : 19-02-08 16:23

Hej

Jeg overvejer at gøre mit netværk trådløst.
Jeg har en Cybercity 20 Mbit forbindelse.

Cybercity tilbyder at leverer den trådløse router til 56,25 Kr. om måneden + et oprettelsesgebyr på 195 kr. - Det syntes jeg godt nok er dyrt.

Så jeg vil hellere købe udstyret selv - Men er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig hvilken Trådløs router som Cybercity plejer at leverer ???

Evt. give mig navnet på en anden Router, der opfylder de samme krav.

På forhånd mange tak

René

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-08 16:27

ring dog og spørg

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 310 point
Dato : 19-02-08 16:53

Du kan faktisk anvende en hvilken som helst trådløs router uden problemer, jeg opererer emd en gammel Sandberg

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 19-02-08 17:01

Jeg har i mellemtiden fundet ud af (via cybercity´s hjemmeside) at de blandt andet bruger denne router:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307697

Det er shu lidt frækt, at det skal kost så meget om måneden hos cybercity.
Hvis man køber den, er den jo tjent hjem på godt et års tid.

Jeg takker foreløbig mange gange for jeres arrangement i mit spørgsmål

Lader dog spørgsmålet stå åbent lidt endnu, for evt andre input

René

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-08 17:45

de er ski da ikke ene om at være frække - og for i øvrigt fandt du jo selv svar - eller mere du vil vide ??

Godkendelse af svar
Fra : renekure

Dato : 20-02-08 20:14

Tak for svaret Kortoververden.