/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
Udenlandske nummerplader
Fra : ahenry
Vist : 490 gange
20 point
Dato : 18-02-08 17:01

Hvorlænge kan en udlænding kører rundt her i landet med en bil på udenlanske nummerplader ?

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 18-02-08 17:10

3mdr,,,,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-08 17:12

Hvis ikke han bor i dk - kan han da køre ligeså længe han har lyst.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-08 17:33
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-02-08 17:33

Indtil han bliver stoppet...
Vort Politi har travlt andre steder, Svend

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-02-08 18:30

En ven af mig boede i København i 3 år og kørte bil med norske plader hele tiden.
No problem.
alimak

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-02-08 21:46

Alimak..... big problem hvis det bliver opdaget.... og det gør det jævnligt - en eller anden får (med rette) ondt et vist sted, og giver SKAT et praj..... told, afgift, moms, bøde, sagsomkostninger.
Det kan bliver RIGTIG dyrt!

Her er et eksempel af ældre dato:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=149800&vId=0&search=registreringsafgift

Og her er en af noget nyere dato - hvor der angiveligt skulle være tale om en firmabil...
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=213755&vId=0&search=registreringsafgift

Det er et område der fortsat arbejdes med.....
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=365864&vId=0&search=registreringsafgift

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-02-08 01:36

berpox
Jeg sagde til ham flere gange at han er gal der tør have den bil her så længe, men han sagde at han var ofte i Sverige så bilen var ikke her i Kbh i mere en ca 3 måneder af gangen......
alimak

Annuller spørgsmålet
Fra : ahenry

Dato : 19-02-08 17:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål