/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Definationen af reklame
Fra : CCjunior
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 17-02-08 14:39

Når der bliver givet 0 stjerner for et tip pga reklame, så skal man jo lige gøre op med sig selv om hvornår det er reklame og hvornår det er et tip.
I min verden er det reklame når der er personlig vinding ved det og at der ikke er nogen besparrelse.

Hvis det havde været en billig computer fra Aldi, så var det jo helt fantastisk. Hvor er DIN grænse for reklame.

Jeg bliver sq sur over at få 0 stjerner som er begrundet med " Reklame " Det viser at man ikke har forstået tippet.
Hvis idioten havde lidt forstand, kunne han jo ha lagt et link ind til enhver anden hjemmeside hvor de bliver solgt billigere.. men ak... det er nok for meget forlangt

Accepteret svar
Fra : tegnedrengen

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-08 15:01

Faktisk er de fleste tips en slags reklame. Enten for gratis programmer, som måske får en til at købe den fulde version, eller mere deciderede købe ting.
Syntes ikke det er fair at give 0* på grund af det.
Har set et tip, hvor vedkommende fik 5x0*, fordi det var en reklame for FairTrade, som jeg selv støtter.
Reklame - Ja. Men for et godt formål. Og spørgsmålet blev jo bare lukket, uden personen nåede at kommenterer. Har desværre glemt hvor jeg så det. Så min reklame tolerance er stor. Kandu er fuld af reklamer. Kigger lige på bwin.com, hvad det end er for noget. tegnedrengen

Kommentar
Fra : tegnedrengen

Dato : 17-02-08 15:15

kunne ikke nære mig, bringer en reklame
http://da.wikipedia.org/wiki/B%C3%A6redygtig_handel

Kommentar
Fra : tegnedrengen

Dato : 17-02-08 15:19

måske ikke de fleste tip, men så mange svar indeholder reklamer

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 17-02-08 15:27

Jeg ser en reklame som et godt tip, hvis det er et supergodt tilbud som tidsbegrænset eller man skal være hurtig for at udnytte det.

Ellers er tips om tilbud vel meget op til om personen har brug for varen, generelt syntes jeg at folk bedømmer alt for meget som de slet ikke har nogen interesse i.

Et tip om Epson printere er selvfølgelig pisse ligegyldigt for en som kun har HP, men hvorfor så bedømme tippet ?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-02-08 15:37

Hvis man vil bedømme et tip, så skal man sætte sig ind i tippet uanset om har interresse i tippet.

Har før set brugere bedømme et tip få min efter at det er blevet lagt ud. også selvom det måske tar 10 min at se det klip der bliver linket til.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 02-04-08 23:03

Tak for svaret tegnedrengen.