/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tv out kort
Fra : jesper.s
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 17-02-08 09:40

Hej.

Jeg har en Medion MIM2320 Notebook PC.
Nu vil jeg spørge om man kan sætte et tv-0ut kort i. Jeg kan ikke se at der er hul i kabinettet til selve stikket, så jeg er derfor i tvivl om man kan.

På forhånd Tak!

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-08 09:53

Hvis du vil tilslutte et LCD TV til din notebook, og vise, hvad du har på skærmen på din norebook, så gøres det via VGA stikket og et VGA kabel, der sluttes til TVét.

Der må stå noget om det i din brugervejledning.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-02-08 09:54

kontakt Medion DK, de kan svare dig, de er altid meget hjælpsomme
Telefon hotline: 70 21 20 20

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-02-08 10:53

Ellers kan du jo købe et indstik kort til det.

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 17-02-08 12:33

Hvad mener du med et indstikskort?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-02-08 16:20
Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 19-02-08 07:41

Hej Fijala.

Jeg kan forstå at det kort du har givet mig et link til, er til at modtage Digital tv med. Det jeg har brug for, er at kunne sætte min notebook til at alm. tv, og kunne se det der er på skærmen på notebooken på Tv skærmen. Jeg vil gerne kunne det, da jeg så vil kunne se f.eks. DR1 når jeg er ude at rejse via nettet.
Tak for hælpen indtil nu alle sammen.
Håber i kan hjælpe mig med en god løsning.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-02-08 10:28

Hvad med det forslag, som jeg kom med først i tråden?

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 27-03-08 07:55

Tak for svaret Bille1948.