/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vista kontra XP-home
Fra : Avant85
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 16-02-08 19:30

Jeg har en Medion fra ALDI (4-6 år gl.). Den brummer en del når den starter, og jeg er bange for, at den står af lige pludseligt.

Kan jeg købe en ny PC ( en Medion eller en anden ) med VISTA og så installere min nuværende harddisk i den nye PC og så køre på XP-home, som den gamle PC kører på / med nu, eller kan jeg køre min nuværende harddisk, altså hvis jeg kan få den "brokket" i den nye PC, på den nye's styresystem, som er VISTA

Jeg ved ikke om spørgsmålet er forstået, ellers uddyber jeg gerne

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-08 19:40

Skynd dig at annullere dette spørgsmål.
Et er nok, Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 19:45

Det er lidt sent når du har skrevet i det

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 16-02-08 19:47

Kan du give lidt mere info omkring din Medion?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-08 19:47

svendgiversen

Når du først har skrevet en kommentar i et spørgsmål, ja så kan det godt annulleres, men brugeren får ikke sine point tilbage.

Det er da ikke en hjælp til brugeren

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-08 20:04

Undskyld Avant85,

og ja ans, jeg skulle have bedt om at få det andet spørgsmål annuleret,
men det havde refi jo allerede ødelagt...
(for en gangs skyld var jeg lige så hurtig som refi og mere præcis).

Men stadig Avant85, nu må du vælge hvilket spørgsmål der skal fortsætte, Svend

Annuller spørgsmålet
Fra : Avant85

Dato : 16-02-08 20:07

Jeg har ikke lyst til at være til besvær, så jeg sletter lige denne dobbelthed