/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pc langsom 15 minutte til at s
Fra : bimsa
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 16-02-08 14:43

hvordan fjerne man alt fra pc så man ikke fjerne styrensystem

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-02-08 14:50

Det kommer an på hvilken slags pc og hvilket styresystem.

Normalt kan man med de nyere windowssystemer , via kontrolsystemet fjerne programmer. Den protesterer selov, hvis man forsøger at fjerne vigtige systemprogrammer på den måde.

Derefter kan man selv slette diverse datafiler direkte, hvis man har fuldt overblik over hvad man gør.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 16-02-08 14:54

Hvilket mærke er din pc og hvilket styresystem har du?

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 16-02-08 14:57

Start > Kontrolpanel > Tilføj eller Fjern programmer

Der kan du afinstallere de forskellige programmer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 15:01

Er det en Windows XP så gå til Kontrolpanel - Tilføj og fjern programmer, afinstaller de programmer du aldrig bruger, genstart computeren og klik på Start - Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer, der finder du Diskoprydning og Defragmenentering, klik først på Diskoprydning, sæt markering i alle muligheder og lad den rydde op, hent og installer denne: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html scan med den og fjern alt der markeret med grønt (Safe to delete) nu er der ryddet op og du kan defragmentere din hardddisk, det burde hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 15:07

Fremfor at FJERNE alt undtagen styresystem er det nemmere OG BEDRE blot at lægge styresystem ind igen - Så er den renset for alt andet....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 15:26

Citat
Så er den renset for alt andet....
ja også for alle filer og dokumenter, som brugeren har gemt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 15:50

Arghhh...

Dem KAN man sgu gemme inden.....

Men til HVAD - nå jo læse dem med Notepad....

Kommentar
Fra : bimsa

Dato : 16-02-08 16:27

det er windows xp men det er norton antig virus jeg vil have fjernet for det er den der står og arbejde enden jegt kan starte op jeg har tdc virus program

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-02-08 16:30

du skal vist lige have lidt hjælp til at få renset din pc.

gå ind på www.spywarefri.dk og lad dem hjælpe dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:30

Så fjerner du bare Norton....

Er der genstridige filer går du en tur på www.spywarefri.dk

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-08 17:17

Det kan godt være du skal bruge Nortons afinstalleringsværktøj, hvis der er noget Norton der ikke vil afinstalleres.

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Godkendelse af svar
Fra : bimsa

Dato : 17-02-08 10:54

Tak for svaret WinXPeter.