/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
skæv pik
Fra : mbc208
Vist : 2231 gange
40 point
Dato : 16-02-08 09:25

hej . er det normalt hvis man har en lidt skæv tissemand ?
og hvad kan man gøre ved det ?
(:

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 16-02-08 09:26

helt normalt !

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 16-02-08 09:27

har alle det eller hvad?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 09:27

Helt normalt. Du skal bare finde en partner der er skæv samme vej

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 09:28

Hvis den er skæv nedad, og det er meget og hele tiden, så har du måske et problem

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-02-08 09:37
Kommentar
Fra : metteto

Dato : 16-02-08 10:17

Det er en af dem, jeg får lidt røde kinder over, men helt ærligt, en skæv giver ofte mere glæde end den lige, for den modtagende part.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 10:31

Metteto *ss*

Den vil jeg gerne bore lidt mere i. Hvordan mener du...mere glæde??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 10:43

Ligeså med "røde pølser"....

De "krumme" smager bedst....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-02-08 10:51

Du bliver nød til at finde en der er lidt "skævtstillet" - god jagt! Eller siger man knæk og bræk?
For mange år siden hørte jeg en bondepige, der kom med sine erfaringer: "Der er squ aldrig dæj gry der er så skæv og bulet, uden der osse er et låg der passer te en"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 11:08

Refi

Kanon sammenligning... Hvad så med en Knæk eller en Børge? LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 11:09

Den var meget go Valde. Du kan jo godt.... ind i mellem, når du tar dig sammen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 11:28

Citat
Hvad så med en Knæk eller en Børge

Ja - der findes mange afskygninger - har jeg ladet mig fortælle

En "børge" er vel en ALLE piger sukker efter

En "knæk" opstår kun ved brug af Viagra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 11:29

Citat
kun ved brug af Viagra

Ved OVERDREVENT - skulle der stå...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-02-08 11:34

På "kødfilm" har man også set morsomme eksemplarer, de mænd har jo ikke problemer, ellers ville de aldrig medvirke.
I et par mere kliniske TV-udsendelser har jeg set operationer der rettede probemet med mænd der havde direkte vanskeligheder og ikke bare psykiske.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-02-08 18:14

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 18:16

Tilde....

Du SKAL da ikke læse det hvis du får røde kinder

Men det er måske bare et skalkeskjul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 19:00

Tilde..... Nu sidder du ikke og kører dig selv op vel???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 19:02

Det største problem med en skævert er alle de skideballer man får, fordi man strinter ved siden af toilettet. Men hvem pokker kan beregne krumbaneskyts hvis man ikke er uddannet artillerist på Haubitser. Hvem er lige det??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 19:06

Rigtige mænd "sidder" da

Eller er det omvendt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 19:28

Sidder??? Tror du jeg skal ha dilleren ned i vandet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 19:54

Blærerøv

Du kan vel ikke se den når du sidder - for bare mave

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 19:58

Shhh forrædder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 20:03

Så var der PCnørden der havde webcam i tønden og storskærm på toilettet.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 20:09

Ahhh så interessant er den pokker ta mig heller ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 20:29

Og Tilde... Du kan godt stoppe det pjat der. Gå ind og spil Ludo med ungerne

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 16-02-08 22:22

En skæv kan også pisse li, li ned i æ træsko.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-08 22:45

God aften til jer alle
Jeg bliver altså lidt keg af det når jeg læser jeres "sjove " svar
Jeg syntes ikke i kan være jer selv bekendt !!!
Der er virkelig nogle mænd/gutter der virkelig er hæmmet af det. Det kaldes i lægeverdenen for en krummerik !
Det KAN være et stort problem for både hende og ham,så lad være med at gøre grin med det.
Det var en opsang til jer der bare joker med det.
Til dig der skriver om det her !! Hvis du mener det hæmmer dig i dit seksuale liv skal du naturligvis gå til læge med det , for der kan gøres noget for dig hvis det er slemt
Det kan være en belastning for både dig og din partner og være meget smertefuldt. Jeg ved godt det er " pinligt " at gå til læge , især hvis man er en ung fyr, hvad jeg tror du er. Men gør dig selv den tjeneste at gøre det alligevel. Du vil blive glad for det når først du har fået taget dig sammen.
Husk at lægerne har set det en masse gange og det er jo deres arbejde !! Du bliver ikke til grin, hvad der er mange der er bange for.
Held og lykke til dig og din event. partner

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 22:50

Halløjsa... så kom der en moderator på banen Piaskov... i modsætning til dig, antager vi (jeg) spørger for at være en intelligent person, som sagtens kan skille de seriøse svar fra de jokede.

Lidt billig købt det stunt du lavede der men uhyre gennemskueligt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-08 23:10

[CITAT]Lidt billig købt det stunt du lavede der . Hvad mener du ??? Jeg har igennem mit arbejde netop haft med disse problemer at gøre ( professionelt ) på sygehus !! Og ikke hvad du netop sidder og tænker på nu. Det er virkeligt et problem for mange , men klumme du kan jo bare være glad for det ikke gælder for dig
Eller gør det?? Det er måske kun en " dum " måde for dig at gemme et handicap på
Jeg føler med dig hvis det er tilfældet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 23:24

LOOL Det var vist ikke nogen succes med den pissoirundervisning hos sunowich.

Om du så professionelt har haft 10.000 krummerikker i dine hænder på div.hospitaler, ændrer det ikke på det faktum, at jeg anser spørger for at være en intelligent person, som sagtens kan skille de seriøse svar fra de jokede....som jeg skrev før.

Når du skriver at du har arbejdet "professionelt" med krummerikker, efterlader du mig lidt uforstående. Så vidt jeg kan se i din profil, var du sygehjælper (al respekt for dem) og har vel ikke haft andet at gøre med krummerikker at gøre, end at rengøre dem som ikke selv havde en ejermand der kunne.

Så det var lige et billigt stunt mere... ..."professionelt, hospitaler".... ord som skal tjene som understøttelse for, at du har mægtig forstand på disse skævpissere, som i virkeligheden kunne reduceres til Skævpisservasker. Ups...hehehe det lød knap så flatterende LOOL

Og hvad jeg sidder og tænker lige nu, kan du af gode grunde ikke udtale dig om. Skal vi ikke være eige om det???

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-02-08 01:07

Sidde ned og tisse ?

Nej, vandet er ikke bare koldt men også pokkers dybt.

Kommentar
Fra : CFLJ

Dato : 19-02-08 17:05

Hejsa...

Nu har jeg ikke læst alle de indlæg du har fået...
Men jeg mener absolut ikke det er noget du bør være bekymret over!!!
Hvis du ikke har den store erfaring med piger vil du sikkert opdage at de sagtens kan bruge den selv om den ikke er helt ret... Og man kan sagtens fungere alligevel... Så bare på med vant... øhhh... kondomet.....

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 25-02-08 18:10

Åh, altså KLUMME!!!!

MBC:
Nu har du fået en skønsom blanding af kommentarer.
Piaskov har ret i at der er noget der hedder en "krummerik". ER den MEGET skæv, eller gør ondt når den svulmer, ja så kan det være et "medicinsk" problem. Er det noget du bruger megen energi på, kunne det være godt givet ud at tage en tur til lægen.
Har du ingen smerter, og slår den blot et slag til siden, så er det et spørgsmål om øvelse og kærlig omsorg for kæresten din.

Har du fået svar ellers må du stille lidt uddybende informationer, og spørgsmål.

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 01-04-08 22:17

det er mere normalt at den er skæv end at den er helt lige:) hehe så en statesik ovre i min skole:P hehe :) det skal du ikk tænke på. lev med det du har fået og vær stolt af det:P

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 08-04-08 15:04

den laver abre sådan en lille slag til siden..
kan det være fordi man onenere for meget emd den ene hånd? :D

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 08-04-08 15:14

Tak for svaret miritdk.