/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
lilla skinny jeans
Fra : dannitheking
Vist : 1203 gange
100 point
Dato : 15-02-08 21:09

hej med jer

Er der nogle der ved hvor man kan købe lilla skinny jeans til mænd? jeg er ikke så tryk ved at købe tøj på nettet, da man jo aldrig kan være helt sikker på størrelser.. men vis der er nogle der har gode erfaringer med hjemmesider hvor man kan købe sådanne bukser, er det okay svar.. men ellers måske en butik i KBH..

på forhånd tak
-Danni

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-08 21:28
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-02-08 21:31

p.s. kunne ikke finde butik i Kbh. derfor dette link

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-02-08 21:53

Citat
Er der nogle der ved hvor man kan købe lilla skinny jeans til mænd?

XXXLL det er stofmisbrug

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 05:15

Citat
XXXLL det er stofmisbrug

Måske, men hvor der det nævnt, og hvad har det med sp. at gøre??

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 16-02-08 13:05

hej igen..
dem fandt jeg også.. men de ser bare ikke så lilla ud.. måske er det mig som er fave blind.. og jeg ved ikke om man kan sende dem tilbage vis de ikke passer i størrelsen.. man kan vel ikke bare sende dem tilbage vis de ikke passer?

Danni

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 14:31

jeg har ingen erfaring med at handle i udlandet via nettet. Jeg har googlet meget, men kan kun finde dem på ikke danske sider. Bare man skriver "skinny jeans", kommer der mange frem, bare ikke danske
Du må vist en tur til Kbh på strøgtur

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 14:46

Uden at have vildt meget forstand på det, så skal du nok søge med danske ord på google, for at få mest muligt frem på dansk. Men hvordan du vil oversætte "skinny jeans" aner jeg ikke.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 21:31

De bliver kaldt "slim jeans" i Danmark

Godkendelse af svar
Fra : dannitheking

Dato : 17-03-08 08:01

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-03-08 08:48

Selv tak