/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor er min søster
Fra : gith
Vist : 1205 gange
20 point
Dato : 13-02-08 15:35

Hun er født d. 7.8.1956, blev på et tidspunkt søsat og senest set i det nordlige Jylland, kendetegn: lugter af Mac D

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-02-08 15:40

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 13-02-08 16:02

er det gas

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 13-02-08 16:04

??? Så blev jeg så klog!!! Hvad går det ud på?
spimmer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-02-08 16:04

- tror hun er gået over til Burger King...

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 13-02-08 16:10

Det kunne være Oral Olga fra Ålborg.

Hun træffes hele dagen for 200 i timen.

Accepteret svar
Fra : Varla

Modtaget 20 point
Dato : 13-02-08 18:51

Hvor er slægtsforskningsspørgsmålet ?
Ejvind

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-02-08 19:29

Ejvind, spørgsmålet er: Hvor er skuden?

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 13-02-08 20:04

Tjah... Hvis det er en skude, ville jeg nok søge i de nordjyskehavne...

Men skudes søster må jo så også være en skude... Dermed søger vi en skude der er bygget på sammeværft, som en højteknologisk skude med kunstig intelligens og internetadgang... Hvorfor er søsterskuden ikke udstyret med GPS? Har den ikke navne eller registreringsnummer?

Nu kan en skude jo også være et synonym for en stor matrone... Dvs. at den den forsvundne søster er en stor matrone? Gælder det også gith? Vi har ikke en kinamands chance for at hjælpe, med mindre vi får et navn på den forsvundne søster...

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-02-08 21:03

Jeg aner end ikke hvad "Mac D" er ?

Men hvis det er Mc Donald, så søg i Scotland.

Ejvind

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 14-02-08 12:15

Øhm... Man kunne også spørge hendes Kongelige Højhed Kronprinsesse Mary... Hun tilhører også McDonald-klanen... Og hun har erfaring med skuder...

Godkendelse af svar
Fra : gith

Dato : 18-02-08 19:24

Tak for svaret Varla. Du har ret.

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 18-02-08 20:24

troede det var mack d. /den gyldene måge)