/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
dukkevognsdyner
Fra : oldemorlille
Vist : 1206 gange
100 point
Dato : 13-02-08 12:55

er der nogen der har mål til dyner til en moderne dukkevogn eller måske et mønster

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 13-02-08 13:05

Hvad mener du med moderne dukkevogn?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 13:12

Hvis det er en stor dukkevogn, er det som en babydyne, dvs størrelsen som en kvart voksendyne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 17:12
Kommentar
Fra : amalieFlip

Dato : 12-03-08 21:51

Hej
En dukkevogns dyne måler 48x45cm.
AmalieFlip

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-08 22:13

Ehm...48x45cm passer vel også meget godt med at være en kvart voksendyne ik??

Der har været vist i et forbruger/spareprogram i TV, at hvis man tog en voksendyne, delte den på midten havde man to juniordyner, og tog man en juniordyne og delte på midten havde men to babydyner.

Så ud af en voksendyne kunne må få en juniordyne, og to babydyner.

Men det kommer jo an på størrelsen af dukkevognen, den har vi ikke fået fortalt