/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette XP ved Vista instal...
Fra : me67
Vist : 656 gange
500 point
Dato : 12-02-08 21:05

Hej folkens.

Har en bekendt, der har installeret Vista på sin pc med XP installeret i forvejen.
Han har så nu fået en maskine med dual-boot XP / Vista.

Er der en måde, man kan slette XP på, så maskinen automatisk ruller Vista ind,
og dual-boot menuen ikke kommer frem ved opstart ??

Venligst ME67

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 510 point
Dato : 12-02-08 21:29

Ja
Gå i kontrolpanel egenskaber under System
Indstil standardoprativsystem i Start og genoprettelse.
Slet det du ikke vil have

Kommentar
Fra : me67

Dato : 12-02-08 21:34

Okay - giver forslaget videre til ham.

Andre er selvfølgelig også velkomne med deres bidrag til mulige forslag.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 08:19

Ja jeg ville osse gå derind og bare gå ind i rediger istedet og slette den linje der hedder noget med win xp.

Så kommer den ikke igen ihvert fald, eller fjerne det flueben som siger at den skal vise en liste over de operativsystemer som ligger på.

Godkendelse af svar
Fra : me67

Dato : 30-03-08 21:10

Tak for svaret bja2.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 31-03-08 07:57

Selv bekommen