/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
ActiveX-problem i Outlook 2003
Fra : Tobster
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 12-02-08 15:49

Når jeg forsøger at oprette en ny mail i Outlook, får jeg denne besked:
http://aycu11.webshots.com/image/42690/2003662638327595665_rs.jpg
Jeg har en signatur med et billede i, og det må være den der skaber problemet (???)

Jeg har været inde i Explorer og tillade alt ActiveX, men intet hjælper.

Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-02-08 15:53

- prøv at slå din firewall fra og send en mail...

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 12-02-08 15:57

Tror ikke det hjælper at slå Windows's firewall fra.....

Problemet opstår når jeg opretter en ny mail hvor den så automatisk sætter min signatur ind.

Det billede jeg har i min signatur forsvinder og der er blot et rødt kryds.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-02-08 16:02

- har du flyttet mappen med din signatur?

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 12-02-08 16:13

Jeg har ikke flyttet noget. Jeg gik ind i avanceret redigering og lagde billedet ind. Gemmer den så ikke det hele det rigtige sted?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-02-08 16:24

- den opretter en sti til filen. Har du filen liggende på din maskine? Eller "ude i byen"...