/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
1394 forbindelse
Fra : pulser
Vist : 892 gange
80 point
Dato : 12-02-08 13:57

På min computer har jeg tilsluttet en 1394 forbindelse. Da jeg havde en internetforbindelse på 2mbps/2mbps kunne man se via 1394 forbindelsen at hastigheden var korrekt da denne viste 200mbps. Da jeg gik over til en 4/4 forbindelse viste den 400mbps. Nu er jeg gået over til en 6/6 forbindelse men 1394 fobindelsen viser stadig 400mbps øh kan det være rigtigt? kan nogle mon hjælpe mig med et svar på det?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 90 point
Dato : 12-02-08 14:00

Du kan freksempel gå ind på tdc's hjemmeside og lave en onlinescan på opload download hastigheder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 14:02

Du kan også købe dig ind her det omhandler ca det samme
http://www.kandu.dk/Spg116657.aspx

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 12-02-08 14:26

Der er altså noget du har misforstået. 1394 har ikke noget med nettet at gøre direkte. Det er nemlig dit FireWire stik. Microsoft har bare valgt at modellere FireWire som en netværksforbindelse i Windows (i stedet som en bus ligesom USB). Defor skal du i stedet kigge på din LAN forbindelse i stedet (eller Wireless LAN hvis du kører trådløst).

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-08 16:32

Ved høje hastigheder hos TDC garranterer de for en hastighed, men den er noget lavere end den maximale som evt kan opnås.

Godkendelse af svar
Fra : pulser

Dato : 12-02-08 17:25

Tak for svaret Sunowich.
Jeg fik afklaret problemet ved at besøge TDC og foretage hastighedstesten
hilsen pulser

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 17:30

Takker og bukker

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 12-02-08 21:07

Til NobleK, tak fordi du gav et svar på mit spørgsmål.
Via LANforbindelsen kan du ikke se hastigheden da denne kun kan være 100% uanset om hastigheden er 1/1 eller 2/2. Dvs du kan ikke se hvor hurtig din fobindelse er, eller om du har fået en hurtigere forbindelse.
vh. pulser